Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شوند، اما خوشحالیم که روز‌به‌روز بهتر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: اجازه بدهید یک بار دیگر به خاطر سانحه‌ای که برای کشتی سانچی رخ داد، تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در مورد بازی فردا هم باید بگویم بازی سختی است، نه این بازی بلکه همه بازی دشوار است.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شوند، اما خوشحالیم که روز‌به‌روز بهتر می‌شویم. ما دو بازیکن مصدوم داریم که احتمالاً به بازی فردا نمی‌رسند. با یارگیری‌هایی که کردیم و با نشاط و نیتی که در تیم به وجود آمده است، مهره‌های جایگزین تلاش می‌کنند، جایگزین مناسبی برای مصدوم‌ها باشد.   قلعه‌نویی افزود: صنعت نفت هم تیم بسیار خوبی است که جزو تیم‌های بالای جدول به حساب می‌آید. آنها یک مربی خوب هم دارند، کمالوند خیلی مربی باهوشی است. تنها نگرانی‌مان این است که شاید بچه‌ها در باد پیروزی قبلی بخوابند. ما باید بدانیم که آن بازی تمام شده و باید به آینده فکر کنیم. اگر بتوانیم با کیفیتی که جلوی سپاهان بازی کردیم، مقابل صنعت نفت هم بازی کنیم ان‌شاءالله سه امتیاز را خواهیم گرفت. مهاجمان صنعت نفت، مهاجمان خطرناکی هستند. اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک و مهاجمان این تیم را قطع کنیم، یقیناً به هدف‌مان خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم با توجه به شرایطی که داریم، هر بازی برای‌ ما فینال است. مقابل صنعت نفت اگر سه امتیاز را بگیریم به بالای جدول نزدیک‌می‌شویم. شرایط، شرایط حساسی است و ان‌شاءالله سه امتیاز بازی فردا می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. خوشبختانه در نیم‌فصل دوم نگرش تیم ما عوض شده است. ما در نیم‌فصل اول یک تجربه تلخ داشتیم که بعد بازی‌ها باز خواهم کرد که چه اتفاقی افتاد. به‌هرحال الان نشاط خوبی بر تیم‌مان حاکم است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. قطعاً با سه امتیاز دیدار فردا هم می‌توانیم از پایین جدول خودمان را بِکنیم و هم به تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه باشگاه ذوب‌آهن به‌دنبال سجاد شهباززاده بود، اما وی به تیم قطری پیوست، گفت: سجاد را می‌خواستیم، چون به بازی او اعتقاد داریم. ما به دنبال او بودیم، چون با آمدن سجاد می‌توانستیم چند مدل حمله کنیم. در آینده بازی‌ها فشرده‌تر می‌شوند و ان‌شاءالله بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم و باید در بعضی پست‌ها تیم را تقویت کنیم، نه اینکه ضعف داریم، باید تقویت کنیم. تا جایی که من می‌دانم شهباززاده در قطر هنوز قرارداد نبسته است. ما دنبال یک مهاجم خارجی هستیم و رایزنی‌های‌مان را می‌کنیم. دو سه بازیکن مدنظر داریم که نهایی شد، عرض می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری راجع‌به برنامه ریکاوری کارلوس کی‌روش برای بازیکنان ملی‌پوش، تصریح کرد: ما را وارد حاشیه نکنید! این مربوط به مسئولان فدراسیون و آقای کی‌روش است که برنامه را انجام می‌دهد، اما این ریکاوری به‌ضرر تیم‌های شهرستانی است. بازیکن ما ساعت شش صبح روز بعد بازی بلیت گرفته و رفته است، خواب و استراحتش چه می‌شود؟ من با آقای مارکار آقاجانیان صحبت و از او خواهش کردم که نکته را به آقای کی‌روش برساند. حالا احتمالاً این بازی بازیکنان ما در اختیار خودمان هستند. ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی مفید نیست، حتی شاید ضرر هم داشته باشد.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما الان در اصفهان بازی می‌کنیم. اگر بازیکنان بروند و بیایند، دو پرواز می‌شود. بعد از آن باید به اهواز برویم که این می‌شود ۵ پرواز. این برنامه ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی استفاده که ندارد هیچ، بلکه سَم است. ارتفاع زیاد نوعی بی‌هوشی است که برای بازیکن سَم به حساب می‌آید. من همیشه سعی می‌کنم تیمم سی ساعت قبل بازی در محل بازی باشد که این سم از بدن خارج شود. هِی بازیکن برود و بیاید، این ضرر دارد. به هر حال، چون برنامه مربی تیم ملی است باید اجرا کنیم، اما برای تیم‌های تهرانی خیلی خوب است. بازیکنان تیم‌های تهران با یک پرواز هم به اهواز می‌رود. شاید الان مشخص نباشد، اما دو هفته دیگر شهرستانی‌ها افت خواهند کرد، به‌خاطر این پرواز‌هایی که انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه انتقاداتش از مشکلات مالی این باشگاه، اضافه کرد: الان تیم نفت که می‌گوید مشکل مالی دارد، به بازیکنانش 50 درصد پرداختی داشته‌اند. اینهایی که می‌گویند مشکل مالی دارند، ما تحقیق کردیم که بعضی‌ها 70 و برخی‌ها 50 درصد پول‌شان را گرفته‌اند. تازه اعتراض هم دارند. از هیئت مدیره خواهشم این است که پول بیاورند. از بازیکنان هم ممنونم، خصوصاً نفرات جدید که یک ریال دریافتی نداشته‌اند؛ این یعنی آخر معرفت. اکبر ایمانی بازیکن تیم ملی است که به ذوب‌آهن آمده، اما یک ریال نگرفته است. این درست نیست. خیلی‌ها در مطبوعات شلوغ کردند، اما مربی و بازیکن خارجی‌شان 70 درصد و برخی از دیگر بازیکنانش هم 50 درصد پول گرفته‌اند، اما بازیکنان ذوب‌آهن 30 درصد دریافتی داشتند. آقای صادقی خودش باید وارد شود که بتوانیم این روند را قطع کنیم. همان‌طور که گفتم بازیکن آن کسی که به او پول می‌دهد و آن کسی که به او بازی می‌دهد را می‌شناسد؛ هرکدام لنگ بزند، تیم لنگ می‌زند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قلعه‌نویی از باشگاه آلانیا اسپور ترکیه + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه آلانیا اسپور امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از امیر قلعه‌نویی در کنار فاتح تِکه سرمربی این تیم ترکیه‌ای و مِولوتان چاووش‌اوغلو مدیر تیم آلانیا اسپور، خبر از حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این باشگاه داد.

بیشتر بخوانید: دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا می‌شود؟

قلعه‌نویی به سایت رسمی این باشگاه ترکیه‌ای گفت: به خاطر بازیکنان ملی‌پوش ایرانی که در ترکیه بازی می‌کنند، علاقه زیادی به فوتبال ترکیه دارم. از آنجایی که خانه‌ای در آلانیا دارم، سال‌هاست بازی‌های آلانیا اسپور را دنبال می‌کنم. آلانیا اسپور به‌عنوان تیمی که فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند، در لیگ ترکیه حضور دارد. من همچنین فرصت تبادل‌نظر با فاتح تِکه سرمربی این تیم را داشتم. برای آلانیا اسپور و فاتح تِکه آرزوی موفقیت دارم.

علی کریمی و مجید حسینی دو ملی‌پوش کشورمان در حال حاضر عضو تیم کایسری اسپور ترکیه هستند و میلاد محمدی دیگر ملی‌پوش ایران هم در حال حاضر عضو تیم آدانا دمیر اسپور این کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226959 برچسب‌ها امیر قلعه نویی

دیگر خبرها

  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود
  • قلعه نویی میهمان باشگاه ترکیه ای شد (+عکس)
  • بازدید قلعه‌نویی از باشگاه آلانیا اسپور ترکیه + عکس