Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، ارتش سوريه اعلام کرد پس از در هم کوبيدن و نابود سازي استحکامات تروريستهاي مسلح در منطقه تله الشهيد در حومه جنوبي شهر حلب موفق شد بر اين منطقه تسلط کامل پيدا کند و روستاهاي « تل الزمان» « عوينات الصغير» ،« المرهميه» و «عوينات الکبير»را از لوث تروريستهاي جبهه النصره پاکسازي کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابه مطلع هم اعلام کردند ارتش سوريه و نيروهاي همپيمان آن به مسافت چند صد متري يگانهاي سوري حاضر در ريف شرقي ادلب رسيده اند .

اين منبع همچنين اعلام کرد ارتش سوريه و نيروهاي همپيمان آن موفق شدند سي و پنج روستا و منطقه را در حومه هاي ادلب ، حماه و حلب که افراد مسلح در آنها حضور دارند؛ به محاصره درآورند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها
  • تعیین تکلیف حدود ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه مازندران