Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:00:16 GMT

کلم در«عمله‌سیف» خوراک احشام شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۲۸۶۲

کلم در«عمله‌سیف» خوراک احشام شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشاورزان روستای عمله‌سیف در شهرستان شوش‌دانیال محصول کلم مزارع کشاورزی خود را به علت نداشتن  بازار مناسب رها کردند و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: احمد - خوزستان ( روستای عمله‌سیف)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ رها شدن مزارع کشاورزی کلم در عمله‌سیف + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد می‌تواند پایتخت گردشگری رمضان شود

 به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حقیرالسادات گفت: با توجه به اینکه یزد به عنوان حسینیه ایران معروف است و سال‌ها است که به عنوان قطب گردشگری مذهبی و فرهنگی ایران شناخته‌شده است، این ظرفیت را دارد به عنوان پایتخت گردشگری رمضان نیز معرفی شود.     رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد افزود: در کمیسیون گردشگری پیشنهاد شد تا اولین رویداد ملی گردشگری رمضان در نوروز ۱۴۰۴ به میزبانی یزد برگزار شود و قبل از کشوری، در سطح استان نیز اجرا شود.     حقیرالسادات در موضوع گردشگری رمضان چهار بخش ازجمله آیین‌های مرتبط با این ماه، نوا و موسیقی و تواشیح، خوراک‌های مخصوص ماه رمضان و مناسبت‌های مذهبی در نظر گرفته‌شده است.     وی ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۴ با توجه به اینکه تقارن بهار قرآن و طبیعت است در کمیسیون گردشگری پیشنهادشده است رویداد گردشگری رمضان از ۴ تا ۱۱ فروردین برگزار شود.     رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: تاکنون بیش از ۹۰ نوع خوراک رمضان در سراسر ایران و ۸۰ آیین و برنامه ویژه ماه مبارک رمضان شناسایی‌شده است که اگر گردشگری ملی رمضان اجرا شود، برای شهروندان و مسافران ارائه خواهد شد.     مقرر شد این طرح بررسی و بعد از ارائه در صحن شورا، در صورت تأیید، در سال ۱۴۰۴ اجرا شود.

دیگر خبرها

  • پهپاد یکی از روش‌های نوین در سم‌پاشی مزارع کشاورزی است
  • عملیات مبارزه با سن در ۲۹ هزار هکتار از مزارع قم آغاز شد
  • یزد می‌تواند پایتخت گردشگری رمضان شود
  • گام بلند دولت سیزدهم برای تامین آب غرب استان سمنان
  • از تولید ذرت تا اجرای طرح جهش تولید در مزارع فارس
  • آلودگی ۱۹۰ هکتار از مزارع استان بوشهر به کرم برگ‌خوار
  • تصاویر| مزارع کلزا
  • «کرم برگ‌خوار» مزارع استان بوشهر را تهدید می‌کند
  • گسترش آلودگی آفت قرنطینه‌ای کرم برگ‌خوار پاییزه در مزارع ذرت بوشهر
  • احداث جاده بین مزارع در بهاباد