Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:10:45 GMT

۳ اجرای متنوع در تالار رودکی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۲۹۵۲

۳ اجرای متنوع در تالار رودکی

تالار رودکی در دهه اول ماه بهمن میزبان ۳ اجرای موسیقایی متفاوت و متنوع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه موسیقی «رادها» به سرپرستی و تنظیم  مرتضی و مجید یگانه راد با همکاری گروه نمایش جرس به نویسندگی و کارگردانی سوگند عباسی ۲ بهمن ساعت ۲۰ کنسرت - نمایش «من و ما» را در تالار رودکی اجرا می کند.

در این اجرا فرشته شمس، آیدا صاحبی، بیتا حجتی، عاطفه عسگری، مجتبی حسینی، رضا اسداللهی، مائده شفیعی، ساعد صفرپور، عماد والهی، بهار محمدی،فرزان پیمان، پویا حنانیان، محمدامین راحمی ، بیتا صادقی، هلیا یگانه راد و کسری حسینی به عنوان نوازنده و همخوان، همچنین ویدا یاراحمدی، صادق صادقا، امیر میرزایی و هلنا یگانه راد به عنوان بازیگر هنرنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه تنبورنوازان «سیمرغ» نیز به سرپرستی و آهنگسازی جهانگیر لطفی و آواز دانش چراغی فر سوم بهمن ساعت ۲۰ در تالار رودکی روی صحنه می رود.

همچنین ارکستر «رتوریک» به رهبری رضا مریوند و همراهی کنسرت مایستر فرید لطیفی ۷ و ۸ بهمن ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «گنجشک مفرغی» روایتی درباره‌ی عشق و آرزو در فضایی میان خیال و واقعیت است. این نمایش‌نامه که تازه‌ترین نوشته‌ی شهرام کرمی به حساب می‌آید؛ به‌زودی با بازی اصغر همت در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شود.

تمرینات این نمایش از  سال گذشته آغاز شده است و مراحل آماده‌سازی آن طی می‌شود؛ و سایر بازی‌گران و طراحان نمایش  نیز به‌زودی معرفی خواهند شد.

آخرین نمایشی که به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی و توسط گروه تئاتر شایا اجرا شده است به شش سال پیش و اجرای نمایش «چه کسی سهراب را کشت؟» در مجموعه تئاتر شهر برمی‌گردد. این کارگردان پیش از این هم نمایش خروس می‌خواند را در تماشاخانه‌ ایران‌شهر به صحنه برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه