Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حاضر نشد. فرشاد فلاحت‌زاده مربی گسترش فولاد در نشست خبری گفت: بازی مهمی داریم و اگر امتیاز خوبی از پرسپولیس بگیریم جایگاهمان بهبود می‌یابد. پرسپولیس هم امسال ترمیم شده اما بر خلاف گفته‌ها هنوز قهرمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده‌ایم.

او افزود: فردا (پنج‌شنبه) ادسون را به دلیل مصدومیت نداریم. سعی کردیم بر مبنای تیم حریف از بازیکنان در تمرین‌ها استفاده کنیم. بازیکنانی جذب کردیم اما نسبت به تیم‌های دیگر نتوانستیم بازیکن خاصی بگیریم. فقط سعی کردیم مصدوم‌ها را به شرایط بازی برسانیم. سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس اول گل نخوریم و عملکرد مناسبی در بخش دفاعی داشته باشیم.

فلاحت‌زاده در مورد غیبت کریمی در نشست خبری و این که گفته می‌شود از اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی ناراحت است، توضیح داد: کسی به کادر فنی اضافه نشده است. قرار بود آقای چراغپور بیاید که این کار عملی نشد. آقای کریمی هم مدتی بود پایش را جراحی کرده و مشکل داشت. امروز هم به دلیل حضور در جلسه باشگاه به نشست نیامد وگرنه مشکلی نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم