Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:31:16 GMT

هشدار باشگاه سپاهان به نشردهندگان اکاذیب

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۳۰۲۷

هشدار باشگاه سپاهان به نشردهندگان اکاذیب

اصفهان - ایرنا - مدیر حقوقی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی نسبت به نشر اکاذیب از سوی برخی افراد علیه این باشگاه هشدار داد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری سپاهان روز چهارشنبه به نقل از محمد جازان اعلام کرد: نظر به اینکه برخی افراد با سوابق قبلی بدون لحاظ واقعیت ها و از روی غرض ورزی و با رفتاری هدف دار با انتشار گفت وگوها و مطالبی کذب و نخ نما شده ضمن ایراد اتهام به مجموعه باشگاه، موجبات نگرانی و تشویش اذهان عمومی و هواداران را فراهم آورده اند، لذا این باشگاه ضمن رصد منابع انتشار این اخبار، در زمان مقتضی نسبت به پیگیری های حقوقی علیه این افراد اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه یادداشت خود اضافه کرد: تا با پیدا شدن هویت و هدف اصلی این افراد، ریشه های پنهانی آن مورد شناسایی جامعه هواداران سپاهان قرار گیرد.
نتایج نه چندان مطلوب سپاهان در لیگ امسال باعث اتقاد برخی از اهالی فوتبال و شماری از هواداران شده است.
تیم فوتبال بزرگسالان فولادمبارکه سپاهان قهرمان پنج دوره رقابت های لیگ برتر ایران در فصل جاری نتایج دور از انتظاری گرفته، به گونه ای که هم اکنون در رتبه 12 جدول رده بندی قرار دارد و از گردونه جام حذفی هم کنار رفته است.
شصت و دومین شهرآورد اصفهان ساعت 15 روز جمعه گذشته به میزبانی تیم سپاهان درورزشگاه نقش جهان برگزار و این تیم در پایان با نتیجه 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد.
در دقایق پایانی و پس از این دیدار بخشی ازتماشاگران از روی سکوهای ورزشگاه بر ضد کرانچار سرمربی و محسن طاهری مدیرعامل باشگاه شعار می دادند.
در همین ارتباط مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز شنبه گذشته گفت: به کادر فنی و بازیکنان اولتیماتوم داده می­ شود و برای نتیجه گیری در مسابقات بعدی باید استراتژی لازم توسط سرمربی تیم اتخاذ شود.
محسن طاهری در یادداشتی در مورد نتایج اخیر سپاهان افزود: بازیکنان جدیدی طبق نظر زلاتکو کرانچار سرمربی و تائید کمیته فنی به خدمت گرفته شدند و در صورت نیاز و درخواست و تائید کمیته فنی نفرات جدیدی نیز به خدمت گرفته خواهند شد.
وی با بیان اینکه بطور قطع کارت زرد پررنگی به همه نشان می­دهیم، تصریح کرد: در اینکه هوادار همیشه بُرد می­خواهد شکی نیست ولی نحوه انتقاد حاصل از باخت شرایط خودش را دارد، بعضی­ ها فقط مخالفند و همیشه دوست دارند انتقاد کنند.
در همین شرایط، واکنشها در فضای مجازی نسبت به عملکرد سپاهان بیشتر و حتی شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه سپاهان و معرفی قریب الوقوع محمد سلطان حسینی، عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان به جای محسن طاهری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
شایعه تغییر مدیرعامل، باعث شد که برخی از هواداران در صفحه شخصی محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در اینستاگرام از او طلب کمک کنند تا این تغییر رخ ندهد و برخی نیز خواهان جایگزینی سایر افراد شوند.
البته مدیر روابط عمومی باشگاه ورزشی، فرهنگی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دیروز(سه شنبه) شایعات موجود در فضای مجازی در باره تغییر مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرد.
حمید باقری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فضای مجازی شایعاتی در باره تغییر مدیرعامل باشگاه سپاهان منتشر شده است که صحت ندارد و آن را تکذیب می کنم.
وی با بیان اینکه هوداران سپاهان به این شایعات توجه نکنند، گفت: در این راستا هیات مدیره باشگاه جلسه ای نیز برگزار نکرده و محسن طاهری کماکان مدیرعامل باشگاه سپاهان است.
وی با بیان اینکه کرانچار سرمربی تیم سپاهان نیز همچنان به کارش ادامه می دهد، اظهار کرد: امروز تمرینات تیم سپاهان بخوبی و با طروات برگزار شد و تیم برای بازی روز جمعه با سپید رود رشت، آماده می شود.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!

به‌گزارش همشهری‌آنلاین، در ۲۴ساعت گذشته، ابهام درخصوص تغییر ساعت کار ادارات دولتی دوباره با یک اظهارنظر شدت گرفته، چراکه قبلا وزارت نیرو گفته بود که تغییر حتمی است. اما مهدی یزدان‌پناه، معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی می‌گوید: اجرای تغییر ساعات کاری از ۱۵خرداد تا شهریور سال‌ جاری فعلا منتفی شده است، مگر اینکه هیات وزیران تصویب کند.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر و سخنگوی صنعت برق، اما یادآوری می‌کند: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرا می‌شود و بر اساس آن، ساعت کار ادارات از ۱۵خرداد تا ۱۵شهریور تغییر می‌کند.

یکی از وعده‌های دولت مالیات‌ستانی از ثروتمندان بود و حالا محمدهادی سبحانیان خبر داده است که به‌دنبال اصلاح نظام مالیاتی طی سال‌های اخیر، در حال حاضر حدود ۵۰درصد مالیات‌ها را یک‌درصد افراد پردرآمد پرداخت می‌کنند. او افزود: در اسفند۱۴۰۲ به نسبت فروردین۱۴۰۲ رشد ۶۰برابری تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی را در سامانه مؤدیان شاهد هستیم و تعداد صورت‌حساب‌ الکترونیک دریافتی روزانه رشد ۴۰برابری داشته و از ۴۵۰هزار صورت‌حساب در روز به ۱۸میلیون افزایش یافته است.

از بازار هم خبر می‌رسد که افزایش یک‌درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده ظاهرا بهانه‌ای شده تا برخی کسبه قیمت‌ کالاهای خود را بالا ببرند. مسعود امرالهی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی می‌گوید: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد، با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد ‌ و سامانه پیامکی یا تلفنی برای دریافت گزارش تخلف اصناف راه‌اندازی می‌شود.‌

کد خبر 846381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها مالیات برق

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد