Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از البرز، هما قصری مدیر دفتر انرژی و سیستم های تله متری و کنترل از راه دور و با اعلام این خبر گفت: «شرکت آب و فاضلاب استان البرز بعنوان سازمانی سرآمد در حوزه مدیریت و بهینه سازی انرژی با تاکید بر نگرش اصلاح الگوی مصرف بهینه سازی مستمرانرژی در فرآیندهای استحصال، توزیع، انتقال و تصفیه آب و فاضلاب را در جهت حفظ سلامت الزامات، اعتقاد دارد که کارکنان سازمان که بعنوان با ارزش ترین سرمایه این شرکت محسوب می شوند، وظیفه خود خواهند دانست که با درک اهمیت بهینه سازی مصرف انرژی در جهت رسیدن به اهداف سازمان تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مزایای این سیستم را برشمرد و افزود: آبفای البرز با انتخاب مدل اجرای ایزو 50001 برای رسیدن به اهدافی چون: افزایش آگاهی و بهبود فرهنگ اصلاح الگوی مصرف انرژی در تمامی سطوح شرکت، توجه به بهینه سازی مصارف انرژی در طراحی تاسیسات تولید، تصفیه، انتقال و توزیع آب و جمع آوری و تصفیه فاضلاب ، بهبود فرآیندهای تولید، تصفیه، انتقال و توزیع آب و جمع آوری و تصفیه فاضلاب برای مدیریت انرژی، ارتقاء سطح کیفی تجهیزات مصرف کننده انرژی برای بهره وری بیشتر تاسیسات، پایش و بهبود مستمر سیستم مدیریت انرژی از طریق تعریف اهداف انرژی، برنامه ریزی های عملیاتی و انجام اقدامات اصلاحی تلاش می‌کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت(۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد