Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-حجت الاسلام موسوی مقدم در گردهمایی سراسری مسئولین روابط عمومی با ابراز امیدواری گفت: تعاملات سازمان صدا و سیمای مراکز استانی با روابط عمومی های سپاه های استانی تقویت می گردد.حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی سراسری مسئولین روابط عمومی سپاه با اشاره به فضای اغواکننده عصر کنونی گفت: در قرن ۲۱ شرایط اغواکننده در جامعه حاکم است که انواع آن روز به روز در حال گسترش است چنانچه حق و باطل ممزوج شده و شبهات فراوانی پدید آورده و انسان را از هدف دور کرده به طوری که نمی تواند تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام صدا و سیما با تبیین اهمیت فضای مجازی در قیاس با فضای واقعی ادامه داد: فضای مجازی بازنمایی شده از واقعیات زندگی و بسیار تأثیرگذار در محیط فضای حقیقی  است لذا نقش روابط عمومی ها در هدایت این فضا به سمت واقعی آن بسیار تعیین کننده است.

وی با تأکید بر تسریع روند در انجام کارهای رسانه‌ای صحیح و بصیرت افزا اظهار داشت: امروز هر فردی که سخنی برای گفتن داشته باشد هم تولیدکننده پیام بوده و هم یک رسانه مستقل است لذا وظیفه روابط عمومی‌ها این است که با برقراری ارتباط صحیح و تنگاتنگ و چهره به چهره با مخاطبین در مقابل امواج تهدیدکننده جدید قرار گرفته و با هنرمندی، مخاطبین را از این فضا عبور دهد.

حجت الاسلام موسوی مقدم با مهم خواندن اثرگذاری و اثربخشی کارهای فرهنگی تصریح کرد: فضای مجازی هنری است که قدرت بازنمایی دروغین را به شکل سریع دارد لذا برنامه ریزی روابط عمومی ها در تولید آثار هنری اثربخش، بسیار تعیین کننده خواهد بود تا این فضا را به سمت درست راهبر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تعاملات سازمان صدا و سیمای مراکز استانی با روابط عمومی‌های سپاه های استانی تقویت گردد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!