Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بخشدار بندر کیاشهر هدف از برگزاری نشست کارگروه را توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی در این بخش برشمرد و ضمن قدردانی از تصمیم‌های بسیار خوب و اثرگذار استاندار گیلان گفت: مطمئناً با نگاه ویژه استاندار گیلان و دقت نظر ایشان به امر گردشگری می‌تواند فقر استان گیلان که در زیر سر سبزی آن نهان شده است نجات پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس حجت حاجی پور به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خدادادی بندر کیاشهر اشاره کرد و وجود پارک ملی بوجاق، پارک ساحلی و جنگلی، نوار ساحلی بندر کیاشهر را از مواهب الهی و بسیار زیبای این بخش برشمرد

وی اظهار کرد: وجود یکی از این ظرفیت‌ها ممتاز و بی‌نظیر بندر کیاشهر می‌تواند در راستای توسعه گردشگری و پویایی اقتصادی مردم و منطقه نقش مهمی را ایفا کند.

بخشدار بندر کیاشهر با توجه به فضاهای ایجادشده و سرمایه‌گذاری در بخش بوم گردی روستاهای هدف گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و فراهم شدن تسهیلات کم‌بهره در بخش توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی، دهیاران منطقه باید با ارائه طرح‌های پیشنهادی نهایت استفاده را از این فرصت ایجادشده ببرند

حاجی پور توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی را یک کار فرهنگی و اثرگذار برشمرد و تصریح کرد: عواید گسترش فرهنگ گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اقامت مسافران و گردشگران درنهایت به مردم بر خواهد گشت.

بخشدار بندر کیاشهر توسعه گردشگری را در امر اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری مؤثر دانست و افزود: توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی باعث رونق اقتصادی و بهبود وضع معیشت مردم و منطقه خواهد بود.

حاجی پور ضمن درخواست پی گیری جدی دهیاران برای ارائه طرح بوم گردی روستایی خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های تعریف‌شده طرح‌های بوم گردی روستاهای هدف باید در یک بازده زمانی ابلاغ‌شده بررسی شود و باید از حداقل زمان حداکثر بهره را از این فرصت ببریم.

در این نشست دهیاران روستاهای هدف، با توجه به پتانسیل‌های روستاهای خود برای ایجاد و توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی و چالش‌های فرا روی آن برای فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در روستاهای هدف و حمایت و همراهی مدیران ارشد شهرستانی و استانی گزارشی را ارائه دادند.

 

48

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • شهردار بندر دیر معرفی شد