Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:43:40 GMT

فرمانده سپاه زنجان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۴۰۴۴

فرمانده سپاه زنجان معرفی شد

محسن سهندی امروز به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه زنجان معرفی شد. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محسن سهندی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه زنجان‌ منصوب و جایگزین ابوالفضل طهماسبی شد.

ابوالفضل طهماسبی که اسفند 92 جایگزین محمد امیرخانی شده بود امروز از زحمات او تجلیل شد و محسن سهندی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی، مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در کشور اسلامی باید مدیر اسلامی رواج‌ پیدا کند، تصریح کرد: ائمه اطهار و پیشوایان دین تاکیدات فراوانی بر مدیریت انجام داده‌اند.

وی عدالت محوری را نخستین ویژگی مدیر اسلامی برشمرد و عنوان‌کرد: از دیگر مسئولیت‌های مدیر اسلامی‌ می‌شود به مسیولیت پذیری آن نام برد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با تأکید بر اینکه مسؤول و مدیر اسلامی باید خیرخواه زیرمجموعه خود باشد و این موضوع در نهج‌البلاغه امیرالمومنین(ع) نیز آمده است، تصریح کرد: بخشندگی یک مدیر که خود موضوع سخت اما ارزشمندی است، از دیگر ویژگی‌های مدیر اسلامی است.

وی با تقدیر از رفتار ابوالفضل طهماسبی در مقابل کارکنان زیر مجموعه خود گفت: امام سجاد (ع) که هجواره بر این‌ موضوع که مدیر اسلامی باید با زیر مجموعه خود مهربان باشد، تاکید فرموده‌اند‌.

شایان ذکر است ابوالفضل طهماسبی نیز درپی بازنشستگی رضا حسینی به عنوان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان