Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@17:54:17 GMT

«غروب پلاسکو» در ارسباران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۴۳۹۹

«غروب پلاسکو» در ارسباران

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، این نمایشگاه به یاد شهدای حادثه ساختمان پلاسکو با فریم هایی از سارگل کریمی صارمی در ارسباران برگزار می شود.

آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو حادثه‌ای بود که صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ (۱۹ ژانویه ۲۰۱۷) در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی وقوع این آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو بطور کامل فرو ریخت. ساختمان پلاسکو در حالی پس از ۳٫۵ ساعت سوختن، فروریخت که تعداد زیادی مأمور آتش‌نشانی درحال مهار آتش‌سوزی، در بیرون و داخل ساختمان بودند و عده‌ای از آن‌ها زیر آوارِ ناشی از فروریختن ساختمان ماندند و به درجه والای شهادت نائل گشتند.

افتتاحیه نمایشاافتتاحیه نمایشگاه جمعه 29 دی ساعت 16 در گالری یک ارسباران برای عموم برگزار می شود .

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند ساعت 10 تا 20 به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی ، بالاتر ازسیدخندان، خ جلفا مراجعه یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

501

غروب پلاسکو فرهنگسرای ارسباران پلاسکو نمایشگاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری