Web Analytics Made Easy - Statcounter



وزیر امور خارجه بعد از ظهر امروز طی مراسمی معاونان جدید خود را بر اساس ساختار جدید معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اعلام وزیر امور خارجه آقایان مرتضی سرمدی به عنوان قائم‌مقام، سید عباس عراقچی معاون سیاسی، غلامرضا انصاری معاون اقتصادی، غلامحسین دهقانی معاون حقوقی و بین المللی، حسین پناهی‌آذر معاون ایرانیان و امور مجلس، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، سید محمد کاظم سجاد پور رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی و محمد تقی صابری به عنوان معاون اداری و مالی، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی و حسن قشقاوی به عنوان مشاور وزیر منصوب و از اول بهمن ماه در مسئولیت های جدید انجام وظیفه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه مصر امروز ضمن برقراری تماس تلفنی با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی، «پیام‌های مهم مصر را در مورد لزوم آرامش و اجتناب منطقه از عوامل بیشتر تنش و بی‌ثباتی منتقل کرد».

به گزارش ایسنا، «احمد ابوزید» سخنگو مدیر اداره دیپلماسی عمومی در وزارت امور خارجه مصر عنوان کرد «سامح شکری» وزیر امور خارجه این کشور روز یکشنبه سه تماس تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران، «آنتونی بلینکن» وزر خارجه آمریکا و «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مورد پاسخ موشکی و پهپادی ایران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی داشته است.

به گزارش رای الیوم، وزیر امور خارجه مصر نگرانی عمیق کشورش را در نتیجه تداوم تشدید تنش نظامی بی‌سابقه بین ایران و اسرائیل به گونه‌ای که اوضاع را از کنترل خارج کرده و ثبات منطقه را تهدید می‌کند، ابراز کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه مصر افزود: سامح شکری از همتایان ایرانی و اسرائیلی خود خواسته است که نهایت خویشتنداری را به خرج دهند و از تحریکات متقابل که وضعیت تنش و بی ثباتی در خاورمیانه را افزایش می دهد، خودداری کنند.

شکری به همتایان ایرانی و صهیونیستی خود آمادگی مصر با شرکای خود را به منظور رفع بحران کنونی که با تداوم بحران نوار غزه، رنج روزانه مردم فلسطین و تشدید تنش در نقاط مختلف منطقه همراه شده است، اعلام کرد.

همچنین وزارت امور خارجه مصر اعلام کرد شکری در تماس با بلینکن همتای آمریکایی خود بر تمایل مصر برای هماهنگی با آمریکا برای مهار بحران کنونی ایران و اسرائیل تأکید کرد.

وزارتخانه یاد شده افزود: شکری به وزیر خارجه آمریکا اطمینان داد که گسترش درگیری به نفع هیچ یک از طرفین نخواهد بود و فقط بی ثباتی بیشتر را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • هشدار جدی معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان به صهیونیست‌ها
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست
  • رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود
  • واکنش دمشق به اقدام تلافی جویانه ایران
  • دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
  • استفاده از فضای آنلاین برای معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی
  • خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست!