Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@00:17:52 GMT

حمله صهيونيست‌ها به مسجدالاقصي

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۴۹۹۲

حمله صهيونيست‌ها به مسجدالاقصي

شهرک‌نشین‌های صهیونیست امروز با حمایت نظامیان ارتش صهیونیستی به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند و اقدامات تحریک‌آمیز انجام دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شهرک‌نشین‌های صهیونیست امروز با حمایت نظامیان ارتش صهیونیستی به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند و اقدامات تحریک آمیز انجام دادند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، ابتدا نظامیان اسرائیلی روز چهارشنبه (امروز) به مسجد الاقصی در شهر قدس یورش بردند و فضا را برای ورود شهرک‌نشین‌های صهیونیست به محوطه مسجد و برگزاری مراسم یهودیان فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«فراس الدبس» هماهنگ کننده رسانه‌ها در اداره اوقاف اسلامی قدس در این باره به خبرنگاران اعلام کرد که ده‌ها شهرک نشین با حمایت نظامیان صهیونیست، بامداد روز چهارشنبه (امروز) از ورودی «المغاربه» به مسجدالاقصی یورش بردند.
نظامیان اسرائیلی، دیروز به دفتر کمیته بازسازی مسجد الاقصی وابسته به اداره اوقاف اسلامی قدس حمله کردند و هشدار دادند که نباید هیچ اقدامی درباره ترمیم و بازسازی محوطه‌ها و دیوار‌های مسجد الاقصی انجام دهند.
در همین حال، محمد المومنی، سخنگوی دولت اردن این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
به موجب قوانین بین‌المللی، اداره اوقاف قدس وابسته به وزارت اوقاف اردن است که بر امور مسجدالاقصی و بازسازی آن نظارت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز

آیین کلنگ زنی ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجردر شهرک گلستان توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به زمین زده شد. 

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز طی سخنانی دراین مراسم اظهار داشت: مسجد جامع سکینه خاتون (س) در فضای قریب ۱۰۰۰ هزار متر مربع به همت خیر نیکوکار دکتر بنی هاشمی ساخته می‌شود. 

احمدی جابری ادامه داد: بنای مسجد با معماری اصیل ایرانی و اسلامی وبا هدف دسترسی عموم مردم احداث می‌شود. 

او با اشاره اینکه این مسجد در کنار ساختمان جدید در حال احداث سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) ساخته می‌شود، گفت: ساختمان جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در کنار آن ساخت ۲۰ منزل سازمانی کارکنان آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست