Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اکسین به دنبال رضایت مدیران باشگاه برای جدایی از این تیم و بازگشت به لیگ برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود حق‌جو که پیش از شروع لیگ ۹۷-۹۶ راهی اکسین البرز شده بود، بعد از یک نیم‌فصل حضور در اکسین البرز درخصوص شرایط ادامه حضورش در این تیم گفت:

چند روزی است به دنبال گرفتن رضایت از مسؤولان اکسین هستم و تلاش می‌کنم فسخ قراردادم را بگیرم تا به لیگ برتر بازگردم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق صبا ادامه داد:

از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و با توجه به اینکه فقط امروز مهلت نقل و انتقالات لیگ یک تمام می‌شود، فرصت کمی برای جدایی از اکسین دارم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ بدهد چون علاقه‌مند هستم مجددا به لیگ برتر برگردم.

او اضافه کرد:

شرایط خوبی در نیم‌فصل حضور در باشگاه اکسین داشتم ولی الان نمی‌خواهم خاطر مسؤولان تیم را آزرده کنم و امیدوارم این اتفاق به صورت دوستانه حل شود؛ امروز تلاشم را انجام می‌دهم فسخ قراردادم از اکسین را بگیرم و با تیم لیگ برتری قرارداد ببندم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است

ایزدی با بیان اینک کشورمان با یک جنگ ترکیبی کشور مواجه است، گفت: یکی از ابزارهای دشمن جنگ‌های ترکیبی بخش رسانه و عملیات روانی دارد؛ بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق حمله ایران به اسرائیل شروع شده است .

به گزارش مشرق، فواد ایزدی کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه کشورمان با یک جنگ ترکیبی کشور مواجه است، اظهار داشت: یکی از ابزارهای دشمن جنگ‌های ترکیبی بخش رسانه و عملیات روانی دارد؛ بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق حمله ایران به اسرائیل شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

ایزدی با تاکید بر اینکه در اصفهان چند ریز پرنده مورد هدف قرار گرفته است، گفت: دشمن با بهره‌گیری از رسانه در این رخداد بزرگنمایی می‌کنند و در مقابل عملیات وعده صادق را کوچک‌ جلوه می‌دهد.

این‌کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل و ویدئویی که در حال پخش است، افزود: پایگاه نیروی هوایی اسرائیل به بدترین شکل صدمه دیده اما ادعا می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به تطاهرات مردم ایران پس از نماز جمعه آیا رخداد امروز صبح حضور آن‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته ایران در صدر اخبار جهان‌بوده است و یکی از دلایل هجمه‌ها خبری تحت تاثیر قرار دادن این تظاهرات است اما مردم ایران همواره در میدان بودند و این عملیات روانی برای آن‌ها معنی ندارد برخلاف صهیونیست‌ها چرا که مردم ایران‌ تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارند.

ایزدی گفت: مسیر جمهوری اسلامی ایران‌مسبر صحیحی است و عملیات روانی دشمن‌ نیز با هوشیاری و هوشمندی خنثی خواهد شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه امروز اعلام‌می‌کنند ۹۹ درصد موشک‌های ایران مورد هدف قرار گرفته است، افزود: سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل نشان می‌دهد که این ادعاها کذب است و عملیات وعده صادق مخرب بوده و آن‌ها با جنگ روانی به دنبال کوچک‌نمایی هستند.

وی گفت: آمریکا از ابتدا میدان دار صحنه است و ارتباط آن‌ها با اسرائیل در حوزه نظامی، رسانه‌ای و تبلیغانی است و کاملا هماهنگ هستند؛ همه دیدیم که شب گذشته آمریکا قعطنامه به رسمیت شناختن فلسطین را وتو کرد و انگلیس و سوئیس در این خصوص رای ممتنع دادند.

این‌کارشناس مسائیل بین النلل افزود: همه دنیا به دلیل جنایات اسرائیل در غزه از حمله تبیهی وعده صادق خوشحال شدند و عدد ۹۹ درصد قبل از اینکه این عملیات آغاز شود توسط آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.

وی افزود: به دلیل عملیات وعده صادق و وتو قعطنامه به رسمیت شناختن فلسطین یک فشار رسانه‌ای گسترده‌ای روی آمریکا وجود دارد و آن‌ها با ایجاد عملیات روانی به دنبال کاهش این فشارها هستند.

منبع: دفاع پرس

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات حادثه امروز در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس
  • تشریح جزئیات حادثه امروز در بخش کنسولی سفارت ایران در فرانسه
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟