Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت پسرش برنامه ای برای خواندن آهنگ برای این تیم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس پدر آرمان گرشاسبی، خواننده مشهور گروه موسیقی چارتار است. تلفیق هنر و مدیریت ورزشی در خانواده گرشاسبی جالب توجه به نظر می رسد.

 

آرمان گرشاسبی متولد 1367 است و در سال 90 گروه چارتار را در کنار چند هنرمند دیگر تاسیس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به همراه گروه چارتار تا کنون 2 آلبوم «باران تویی» و «جاده می رقصد» را در سال های 92 و 94 وارد بازار کرده که بسیار مورد توجه علاقه مندان موسیقی قرار گرفته است. همچنین سومین آلبوم گرشاسبی و چارتار با نام «دریا کجاست» تا پایان ماه جاری منتشر خواهد شد.

 

آرمان جدا از اینکه یک هنرمند است، از علاقه مندان به فوتبال نیز محسوب می شود. برخی گفته ها حکایت از این دارد که او در ابتدا طرفدار استقلال بوده و حالا چندسالی می شود که به واسطه شغل پدرش، تا حدودی پرسپولیسی شده است.

 

 

در همین راستا سرپرست پرسپولیس درباره تمایلات رنگی پسرش در فوتبال اظهار داشت: پسر من هوادار پرسپولیس است.

 

او در خصوص اینکه آیا پسرش قطعه ای را برای تیم پرسپولیس خواهد خواند یا خیر گفت: برنامه او چنین کاری نیست و در چارچوب ترانه های کنسرتی خودش فعالیت می کند. در خیلی موارد که با هم صحبت کرده ایم، او اعتقاد دارد خواندن ترانه برای یک تیم مختص خواننده های دیگر است که در چنین شکلی فعالیت می کنند و وظیفه خود را حفظ سبک موسیقی فعلی و اجرا در کنسرت ها می داند.

پرسپولیس تهران حمید رضا گرشاسبی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند

به گزارش همشهری آنلاین بعد از صحبت‌هایی که امیرحسین صادقی علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس (رضا درویش) داشت، با شکایت باشگاه پرسپولیس و پیگیری صورت گرفته اکنون مدافع و کاپیتان اسبق استقلال به کمیته اخلاق دعوت شده است.

ابتدا درباره دعوتت به کمیته اخلاق بگو. از ماجرا که خبر داری؟
نه والله. در فضای مجازی دیدم که دعوت شدم. صبح که از خواب بیدار شدم و چشمم را باز کردم دیدم نوشته‌اند کمیته اخلاق مرا دعوت کرده. اما نه پیامی برای من آمده و حتی سامانه ثنا را چک کردم و دیدم هیچ خبری نیست. خدا را شکر در این سال‌ها اینقدر از من شکایت شده که سامانه ثنا من کاملا فعال است و هر روز هم آن را چک می‌کنم. هیچ ابلاغی به دست من که الان در فوتبال نیستم و شخصیت حقیقی محسوب می‌شوم در آن نبود و دوستان اگر کاری دارند به ثنا بفرستند و در خدمت هستم.

اصلا این ماجرا برای چه بود؟
والله چه بگویم. من نه کری خواندم و نه در این فضا وارد شدم و یکی دو سال است که کلا وارد این فضا نمی‌شوم و اگر جواب یکی دو بازیکن حریف را هم دادم چون توهین کرده بودند. با این حال برای آقا بهروز رهبری‌فرد احترام قائلم. ایشان بازیکن بزرگی است و بازیکن تیم ملی بوده و به نظرم برای ایشان سوءتفاهم پیش آمده بود. اینکه بیایند در تلویزیون بگویند این ستاره‌های استقلال فیک است و از گمرک هم می‌توان آن را خرید خوب نیست. آقا بهروز شما که یکی از مهمانان اکران فیلم ناصرخان بودید و حتی زیر بنر این فیلم هم امضا زدید، با توجه به اینکه در این فیلم بخش‌هایی از بازی قهرمانی استقلال بوده و شما شاهد آن بودید دیگر چرا از این حرف‌ها می‌زنی برادر من.

اما شکایت پرسپولیس مربوط به صحبت دیگری است که شما انجام داده بودی.
به نظرم باید دیگر این حرف‌ها را کنار بگذاریم. این حرف‌ها بچه‌گانه و بهانه است. اینکه بیایی بگویی نمی‌خواهند قهرمان شویم را کنار بگذارید. والله در دوره فرهاد مجیدی همه کار کردند تا تیم قهرمان نشود اما خودش گفت من می‌جنگم و تیمم را 9 نفره هم قهرمان می‌کنم. داخل زمین را جمع کرد و حالا بگذریم که بیرون زمین بحث دیگری است. من جواب ایشان را (رضا درویش) محترمانه دادم و نمی‌دانم از چه ناراحت هستند. پرسیدم چه کسی نمی‌خواهد شما قهرمان شوید وقتی طی سالیان اخیر قهرمان شده‌اید. حالا شاید قبلا کری خوانده بودم و حتی وزیر و آقازاده ایشان هم می‌دانستند چه خبر است. اما بحث من با ایشان این بود که شما به‌عنوان مدیرعامل باشگاه چرا این حرف‌ها را می‌زنید. من متوجه منظور ایشان نمی‌شوم که چه کسی نمی‌خواهد آنها قهرمان شوند؟ یک نگاه به وضع داوری بکنید تا متوجه شوید کفه ترازو به سمت کدام تیم است. چرا مدیرعامل استقلال چنین حرف‌هایی نمی‌زند و از این جهت بهانه نمی‌آورد.
اما آن حرف‌های شما بوی کری تندی می‌داد و باعث شد تا باشگاه پرسپولیس اکنون شکایت کند.
من گفتم مدیرعامل چرا باید چنین حرف‌هایی بزند وقتی تیمش طی سال‌های اخیر قهرمان شده و چه کسی نمی‌خواهد آنها قهرمان شوند. بعدش هم که هواداران این تیم آمدند و در پیج من هر چه لایق خودشان بود کامنت کردند. من نمی‌خواهم کسی را بلاک کنم و از این چیزها خوشم نمی‌آید اما دوست عزیز شما هم بیا اصلا کری بخوان. یعنی چه که به خانواده‌ام و مادرم که چهار سال است فوت کرده بدترین فحش‌ها را می‌دهی. من در جواب تو باید چه بگویم و چه کنم؟ من شاید جزء معدود استقلالی‌هایی بودم که بابت قهرمانی یحیی گل‌محمدی به او تبریک گفتم. حتی به برانکو ایوانکوویچ. کلی هم از استقلالی‌های عزیز بابت این موضوع حرف شنیدم. اما اینطور نیست که فضای کری را بخواهیم خراب کنیم و به سمت فحاشی و بهانه‌جویی پیش ببریم. الان کمیته اخلاق چه صحبتی می‌خواهد با من داشته باشد؟ من الان در فوتبال سمتی ندارم و یک شخصیت حقیقی هستم که حالا یا کری خواندم یا اینکه جواب آنها را داده‌ام. آیا الان هر کس ویدئویی از او بیاید که کری می‌خواند یا هر چیزی کمیته اخلاق دعوتش می‌کند؟ آدم محترمانه حرفش را می‌زند و بحثی نیست. من شاید سه، چهار سال پیش کری می‌خواندم اما در این بحث فقط جواب ادعای عجیب آنها را دادم. آدم‌های نزدیک زندگی من پرسپولیسی هستند و هیچ‌وقت مشکلی نداشتم و همانطور که گفتم فقط کری بوده است.

الان می‌خواهی چه جوابی بدهی وقتی دعوت شدی؟
ببینید درباره دعوت به کمیته اخلاق که گفتم. بحثی هست به سامانه ثنای بنده شکایت را ثبت کنند و هر جا باشد در خدمت هستم. اما هیچ ابلاغی به شخص بنده نرسیده است. شما یک نگاه به آخرین مصاحبه ایشان (رضا درویش) داشته باشد و ببینید آخر چه می‌گوید. گفته من اوسمار را آوردم و همه به من حمله کردند. یک حرفی میزنی که با منطق جور در نمی‌آید. شما یحیی گل‌محمدی را کنار گذاشتید و مسلم است که بحث پیش می‌آید اما باید به کادر ایشان هم احترام بگذارید. کادر ایشان خارجی بود و قطعا سهمی در قهرمانی تیم داشت.

تصمیمت چیست، بالاخره به کمیته اخلاق می‌روی یا نه؟
من مشکلی ندارم و اگر ابلاغی به دستم برسد حتما می‌روم. اما این را هم بگویم که آقای درویش به‌عنوان یک استقلالی اشکال ندارد از یک استقلالی شکایت کنید. اما زشت است یک استقلالی از کاپیتان اسبق این تیم شکایت کند!

شما یک بحثی هم با سپهر حیدری داشتید که واقعا در سطح هیچ‌کدام از شما که هر کدام دارای خانواده هستید و کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال بودید هم نیست. این مسئله را قبول داری؟
قطعا. آن لحظه شاید اشتباه کردم ولی الان واقعا قبول دارم که نباید بحث را به آن شکل پیش می‌بردیم. درباره بحث دیگری هم باید بگویم وقتی یک نفر حرفی می‌زند و ادعایی می‌کند باید به طرف مقابل هم یک تریبونی بدهد تا بتواند از طریق آن جواب بدهد. من از اینکه فضای جواب نداشتم شاکی بودم. ببینید همین الان پیج بنده باز است و هر کس هر انتقاد و بحثی داشت در احترام متقابل بگوید و هیچ مشکلی وجود ندارد. اما دوست عزیزی که می‌آیی به مادرم که چهار سال است فوت کرده فحاشی می‌کنی باید چه جوابی بدهم؟

کد خبر 846067 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • چرا کنسرت‌ها در بوشهر لغو می شوند
  • لغو سریالی کنسرت‌ها در بوشهر به کجا رسید؟
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • پشت پرده لغو کنسرت معین زد و آرمان گرشاسبی در بوشهر
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها چیست؟
  • پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند