Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بیش از ۱۱ درصد تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاهای استان به روستاییان کبودرآهنگ اختصاص می‌یابد. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، احمد توصیفیان ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کبودرآهنگ اظهار داشت: بیش از 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7جمعیت استان همدان در کبودراهنگ زندگی می‌کنند که از این رقم 82 درصد ساکن روستا هستند و امسال مقرر شده 11.2درصد از تسهیلات اشتغال روستایی استان به روستاهای این شهرستان اختصاص یابد.

وی با اشاره به تسهیلات اشتغال‌زایی سال جاری افزود: در سال جاری بیش از هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص یافته که از منابع مختلف 11 بانک محل تأمین شده است.

توصیفیان مطرح کرد: این تسهیلات شامل 7 هزار و 90 میلیارد ریال از محل منابع داخلی، 3 هزار و 550 میلیارد ریال از بخش رونق تولید و 378 میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون از محل تسهیلات بهزیستی 60 میلیارد ریال، کمیته امداد 110 میلیارد ریال و دیگر منابع 930 میلیارد ریال پرداخت شده است.

توصیفیان گفت: از 3 هزار و 400 میلیارد ریال سهمیه تسهیلات اشتغال فراگیر نیز از ابتدای سال تاکنون 539 طرح به مبلغ 2 هزار و 970 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در استان همدان تک رقمی است، اعلام کرد: از هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی استان 26 میلیارد و 200 میلیون تومان به شهرستان کبودرآهنگ تعلق می‌گیرد.

توصیفیان بیان کرد: تاکنون طرح‌های این شهرستان به ارزش ریالی بیش از 13 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده‌ و در زمینه اشتغال و رونق تولید در روستاها نیز تعاونی‌های کبودراهنگ فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/

R41405/P1494/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: با وجود افزایش ۲ برابری سرانه فضاهای آموزشی مدارس گناباد در مقایسه با سطح استانی ولی همچنان حدود ۳۰ درصد از مدارس این شهرستان فرسوده است و باید با مشارکت خیران و از محل اعتبارات دولتی بازسازی شوند.

مجید فدوی افزود: سرانه فضاهای آموزشی آموزش و پرورش به ازای هر دانش آموز در شهرستان گناباد هشت مترمربع است در حالی که این میزان در سطح استانی چهار و سه دهم متر مربع است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: ۴۶۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته برای احداث و بهسازی ۱۳ مدرسه و فضای آموزشی مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد تخصیص یافت.

فدوی گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال از این میزان با مشارکت خیران و ۲۳۰ میلیارد ریال و معادل آن هم از محل منابع اعتباری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی تخصیص یافت.

وی در ادامه جهیز و توسعه کارگاه هنرستان دخترانه فدک، توسعه دبیرستان نمونه ذبیحی، احداث و بهسازی دبیرستان و دبستان شهید رفیعی بیدخت، مدرسه ابتدایی بهفر ریابی ، ساخت و تکمیل استخر شهر کاخک، مدرسه خیرساز نوغاب و احداث ۶ چمن مصنوعی را از جمله طرحهایی عنوان کرد که طی یک سال اخیر در گناباد به بهره برداری رسیده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: احیا و راه اندازی مرکز تونبخشی و روان شناختی آموزش و پرورش شهر بیدخت و خانه معلم شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد از دیگر اقدامات این اداره طی این مدت به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم