Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:03:29 GMT

آذری‌جهرمی و کاوه مدنی و غرب بی‌تربیت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۵۵۴۴

آذری‌جهرمی و کاوه مدنی و غرب بی‌تربیت

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

رضا ساکی
امروز خیلی میان خبرها گشتم بلکه چیز دندان‌گیری پیدا کنم برای طنز نوشتن. چیز خاصی پیدا نکردم البته. سوژه‌ها همان سوژه‌های چند روز گذشته و چند ماه گذشته و چند سال گذشته بود که بارها درباره‌شان نوشته‌ام. اما ناگهان به سخنان استاندار کرمان رسیدم که گفته است: «فردی که ۷۰ سال دارد باید برود روزنامه بخواند و بازنشسته شود و جا را به جوانان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
همین‌جا به همه افرادی که در کهولت سن به سر می‌برند اما میز ریاست را ترک نکرده‌اند سلام می‌کنم و عرض می‌کنم که به قول علی دایی در کجای دنیا این‌طوری است که جوان تحصیل‌کرده سر خیابان بایستد و سماق بمکد و فرصت و جای خالی برای کار نداشته باشد. الان شرایط طوری است که مدیر شدن یک آدم ۴۵ ساله جوانگرایی محسوب می‌شود.
البته ما در ایران سیستمی داریم که برای بستن دهان غرب بی‌تربیت ابداع کرده‌ایم. این سیستم این‌گونه عمل می‌کند که ما ۸۹۷۶۷۸۷ مسئول بالای ۷۰ سال سن در کشور داریم اما دو نفر دهه شصتی خوش‌سیمای باریک‌اندام به نام‌های محمدجواد آذری جهرمی و کاوه مدنی را به سمت وزیر ارتباطات و معاون بین‌الملل، نوآوری و مشارکت فرهنگی - اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست ایران معرفی می‌کنیم تا هر وقت کسی گفت همه مسئولان شما مسن هستند ما این دو نفر را نشان‌شان بدهیم و بگوییم: دیدید دوباره حرف الکی زدید!
یعنی همه دهه شصتی‌ها مثل آذری جهرمی و مدنی شانس ندارند که به جایی برسند مگر این که ژن خوب داشته باشد و مسئول‌زاده و آقازاده باشند. بقیه ملت که نه شانس دارد و نه ژن خوب بهترین مدرک را از بهترین دانشگاه می‌گیرد و بعد در قالب دستفروش، آبدارچی، بلال‌فروش، ترشی‌فروش، کاسب، کارگر، راننده، توزیع‌کننده خُرد مواد مخدر و... به جامعه خدمت می‌کند.
باقی بقای‌تان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی عصر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت: کار عظیم و رسالت فرهنگیان در راستای آموزش و تربیت آینده سازان در تراز انقلاب اسلامی، بسیار مهم و پیچیده است.

شیدایی افزود: ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود که با اجرای برنامه‌های مهم طبق سند تحول در راستای برنامه‌های مدارس، به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند برای پیشبرد اهدافی در تمامی زمینه‌های آموزشی و پرورشی آماده می‌کند.

وی گفت: حضور بانشاط همکاران نشان از فعالیت بالا و تعهد به عمل در حوزه تعلیم و تربیت است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن و کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6088191

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود