Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد بیان کرد: فردا بازی مهمی داریم. اگر بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم وضعیتمان در جدول خوب می‌شود. پرسپولیس تیم خوبی است که در نیم فصل نقاط ضعفش را ترمیم کرده است. هرچند بسیاری از فوتبالدوستان از همین حالا می‌گویند این تیم قهرمان است اما به نظر من اینگونه نیست و قهرمان در پایان فصل مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: معمولا ما مقابل تیم‌هایی که بهتر بازی می‌کنند بالاترین امتیاز را گرفته ایم. پرسپولیس هم تیمی است که به دنبال حمله کردن است و نقاط ضعف این تیم را آنالیز کرده ایم تا به نتیجه دلخواه برسیم هر چند که فردا ادسون هنریکه را به دلیل سه اخطاره بودن و رضا خالقی‌فر، خطیبی و علیرضا نقی‌زاده را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

مربی تیم گسترش‌فولاد خاطرنشان کرد: سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و فردا از کسانی استفاده می‌کنیم که در طول هفته بیشتر از بقیه در خدمت تیم بودند و بر مبنای بازی حریف از آنها استفاده می کنیم. هر بازیکنی در طول هفته خوب باشد و نکات تاکتیکی را در زمین پیاده کند مورد استفاده قرار می گیرد و امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم تا تماشاگران از دیدن بازی خوب راضی باشند.

او در مورد حضور بازیکنان جدید در گسترش فولاد گفت:‌ دو تا سه بازیکن آورده‌ایم و نسبت به نیم‌فصل نفرات خوبی جذب شده‌اند. البته نسبت به تیم‌های دیگر نتوانستیم زیاد بازیکن بگیریم. گسترش رو به جوانگرایی آورده بود و بازیکن جوان داشتیم. با بازگشت مصدومان هم وضعیت تیم بهتر می‌شود و با همین نفرات کارمان را ادامه می‌دهیم.

فلاحت‌زاده در مورد فیروز کریمی و شایعه قهر او به خاطر حضور یک مربی جدید در کادر فنی گسترش فولاد گفت: مورد خاصی نبوده است. چراغپور قرار بود به کادر فنی اضافه شود که توافق نشد. در بخش بازیکنان هم میلاد زنیدپور و اسماعیل فرهادی را به تیم اضافه کرده‌ایم. کریمی در گذشته پایش را عمل جراحی کرده و مشغول فیزیوتراپی است. امروز هم در باشگاه جلسه‌داشت که به نشست‌ نیامد و مورد خاصی نیست. بعد از بازی با پرسپولیس او به نشست می‌آید و شما هر چه سؤال دارید از خودش بپرسید. اگر دلتان برای فیروز کریمی تنگ شده است. فردا سوال‌تان را از او بپرسید.

مربی تیم گسترش‌فولاد در پاسخ به این سؤال که در مقابل پرسپولیس دفاعی بازی خواهید کرد، اظهار داشت: پرسپولیس تیمی خوب و رویایی است. ما هم تیمی بودیم که در پایین جدول قرار داشتیم و کم کم بالا آمدیم. در بازی‌های خارج از خانه امتیازهای خوبی گرفتیم. در بازی با نفت آبادان هم خوب امتیاز گرفتیم. هدف اول‌مان این است که فردا گل نخوردیم و اگر شرایطی به وجود بیاید به گل هم برسیم. مقابل استقلال هم در نیمه اول گل نخوردیم و چند موقعیت گلزنی هم داشتیم اما استقلال فشار زیادی آورد. پرسپولیس هم با تمام نفراتش بازی می‌کند و بازی سنگینی برای تیم جوان ماست. البته بازی در حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انگیزه خوبی برای بازیکنان ماست و از بازیکنان باتجربه می‌خواهم در این بازی به بازیکنان بیشتر کمک کند و این کار را انجام می دهند.

انتهای پیام/

اظهارات فلاحت زاده درباره دیدار پرسپولیس - گسترش فولاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است