Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال سایپا در دیدار برابر شمس انتقام شکست دور رفت را گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری یک دیدار از ساعت ۱۵ بین تیم های سایپا تهران و شمس در خانه والیبال آغاز شد.

در این دیدار که در حضور تنها پنجاه تماشاگر انجام شد تیم رده سومی سایپا موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر شاگردان محمد وکیلی در تیم شمس به برتری دست یابد و ضمن جبران شکست دور رفت، جایگاهش در رده سوم را تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی پوشان که پیش از این صعودشان به مرحله پلی آف قطعی شده ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۴، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۲ به سود خود تمام کردند تا با کسب سیزدهمین بردشان مجموع امتیازاتشان را به عدد سی و نه برسانند.

در سوی مقابل یاران جوان تیم شمس که در هفته‌ گذشته نیز مغلوب پیکان شده بودند و برای افزایش امیدهایشان برای صعود به مرحله پلی آف به تکرار برد دور رفت برابر سایپا نیاز داشتند برابر تیم متحول شده محمد شعبان خمسه کاری از پیش نبردند تا با شش برد و چهارده امتیاز شاید در پایان هفته رده نهم را نیز از دست بدهند.

دیدار تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری تبریز که از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آیت الله خاتمی آغاز شده با نتیجه یک بر صفر به سود خاتم در جریان‌است.

در دیگر دیدار های هفته هجدهم از ساعت ۱۶ تیم ساری ۲۱ در خانه مصاف پیکان تهران رفته است و شهرداری ورامین میهمان رعد پدافند کاشان است.

شهرداری ارومیه از ساعت ۱۷ در سالن غدیر از کاله مازندران میزبانی می کند و ساعت ۱۷:۳۰ در آخرین دیدار  بانک‌سرمایه و هاوش گنبد در خانه والیبال به مصاف هم می روند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسلو وارد ایران شد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • مارسلو وارد ایران شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟