Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بیژن جعفربابایی گفت: این دوره آموزشی به مدت پنج روز برای کارشناسان پتروفیزیک شرکت نفت و گاز پارس در شهر  مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: گسترش روز افزون دانش ژئومکانیک به عنوان یک علم میان رشته ای فیمابین علوم زمین شناسی، ژئوفیزیک، مهندسی مخازن و مهندسی مکانیک، واحد ارزیابی و تفسیر نمودارهای اداره کل نمودارگیری شرکت را بر آن داشت تا ضمن به روز رسانی و تجهیز به آخرین نسخه از نرم افزارهای تخصصی و ارتقاء دانش فنی کارکنان، برنامه ریزی خود را معطوف بر محوریت این دانش در دوره های آموزشی آتی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفربابایی اظهار کرد: : اداره کل نمودارگیری به عنوان زیر مجموعه مدیریت خدمات ویژه شرکت در سال های اخیر در راستای عمل به اصل مشتری مداری، برقراری تعامل فنی و پژوهشی با کارفرماها و تعهد به مفاد قراردادهای فیمابین، اقدام به تشکیل دوره های آموزشی با موضوع فنی، تخصصی مرتبط با علوم پتروفیزیک، ژئوفیزیک و ژئومکانیک نموده که با استقبال و رضایت کارفرماها همراه بوده است.

سرپرست واحد ارزیابی و تفسیر نمودارهای اداره کل نمودارگیری مدیریت خدمات ویژه شرکت   در پیوند با این مطلب گفت: این واحد پیش از این نیز دوره هایی با موضوع پردازش و تفسیر نمودارهای ویژه تصویرگر، آنالیز جامع پتروفیزیکی، آنالیز پایداری دیواره چاه با نرم افزارهای تخصصی برای شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندسی و توسعه نفت (متن) و نفت و گاز اروندان (کارگاه آموزشی یک روزه) در اهواز، تهران، شیراز و مشهد برگزار کرده بود.

وی افزود: در این زمینه مقرر شد علاوه بر دوره های پیش گفته، دورهای دیگری با موضوع پردازش و تفسیر نمودارهای برشی دو قطبی، نمودار VSP و نمودارهای تصویرگر برای سایر کارفرماها تشکیل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد