Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:هیئت دائم امارات در سازمان ملل تکذیببیه‌ای را در واکنش به اظهارات دوحه در زمینه رهگیری هواپیمای مسافربری‌اش توسط جنگنده‌ قطری به شورای امنیت داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، هیئت دائم امارات در نیویورک روز سه‌شنبه پاسخ امارات را به شورای امنیت تحویل داد.
وزارت خارجه و همکاری بین‌المللی امارات با شدیدترین عبارات‌ عملکرد دولت قطر را که به ادعای آنها به تنش غیرقابل توجیه عادت کرده، محکوم و اعلام کرد: جنگنده‌ قطری در خارج از حریم هوایی این کشور در حال پرواز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری امارات به نقل از یعقوب الحوسنی، دستیار وزیر امور خارجه و همکاری بین‌المللی گزارش داد، امارات در یادداشتی به شورای امنیت "ادعاهای" قطر درباره موضوع جنگنده قطری و ورودش به حریم هوایی‌ این کشور را تکذیب می‌کند.
وزارت خارجه امارات این موضع تحریک‌آمیز قطر را رد کرد و خواستار پایبندی این کشور به قوانین بین‌المللی و موارد مربوط به حسن همجواری شد. برچسب ها: امارات ، قطر ، شورای امنیت

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد

رسانه روسی خبر داده الجزایر خواستار برگزاری شنست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره کشف گورهای جمعی در غزه شده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه می‌گوید الجزایر در پی کشف گورهای جمعی در غزه، خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز سه‌شنبه شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روز شنبه خبر داده الجزایر به‌عنوان عضو غیردائم شورای امنیت، خواستار برگزاری این نشست پشت درهای بسته است.

مقامات فلسطینی اعلام کرده‌اند بیش از ۳۰۰ جسد از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و مجروح در گورهای جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان‌یونس، دومین شهر بزرگ غزه و مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه پیدا شده است.

پیش از این «واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفته بود روسیه خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل برای محاکمه عاملان ایجاد گورهای جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم