Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > ارتش - همشهری آنلاین:
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود باید مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست افزود: مشمولانی که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند ولی در تاریخ های تعیین شده ،برای انجام خدمت سربازی خود را معرفی نکرده اند، غایب محسوب شده و سه ماه اضافه خدمت برای آنان درج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره اضافه کرد: این دسته از مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود می بایست مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و برگ آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.

معاون احضارو اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده ازجمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

وی گفت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.

 

در همین زمینه: اطلاعیه ناجا خطاب به مشمولان ایرانی مقیم خارج کشور با بیش از ۸سال غیبت ثبت نام ۳۷۵ هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به سربازی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد