Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران با اشاره به زحمات سرمربی پیشین و بلغاری این تیم گفت: ژیوکف با فرهنگ والیبال ایران آشنا نبود.

به گزارش ایسنا، محمدشعبان خمسه، پس از کسب پیروزی ۳ بر صفر برابر شمس در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال و جبران شکست دور رفت برابر این تیم در جمع خبرنگاران گفت: ما تمرین‌های خوبی را انجام دادیم و رمز موفقیت سایپا اتحاد، یکدلی و تمرین‌های خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه با اشاره به حضور این تیم در بین سه تیم بالای جدول در پایان دور برگشت اظهار کرد: نه تنها هم‌اکنون توانسته‌ایم جایگاه سومی را تثبیت کنیم بلکه در چهار بازی آینده تلاشمان را می‌کنیم تا به رده دوم جدول برسیم و امیدواریم رقیبان مستقیم‌مان در دیدارهایشان متوقف شوند چرا که با صعود در جدول، قرعه راحت‌تری در پلی‌آف خواهیم داشت.

خمسه درخصوص پیروزی‌های تیم سایپا پس از رفتن سرمربی بلغاری و قرار گرفتن بالاتر از پیکان تا پایان هفته هجدهم گفت: آن موقع هم تیم مشکلی نداشت. سرمربی بلغاری با فرهنگ والیبال ایران آشنا نبود وگرنه همه تمرین‌ها بسیار خوب برگزار می‌شد. پس از آن که من هدایت تیم را بر عهده گرفتم به دلیل شناختی که از بازیکنان داشتم سعی کردم استرس‌ها را از تیم دور کنم و همین باعث شد که بازیکنان بتوانند عملکرد اصلی‌شان را در زمین نشان دهند.

او درباره استفاده از سامان فائزی در ترکیب اصلی تیمش پس از بازی نکردن برابر پیکان در هفته گذشته گفت: رحمان تقی‌زاده پیش از آغاز بازی دچار مصدومیت شد و امروز او را در اختیار نداشتیم. سهند الله‌وردیان هم هرچند در لیست ما قرار داشت اما به تازگی سرم زده بود ولی باز هم مصدومیت این بازیکنان ربطی به بازی دادن به سامان فائزی ندارد و او یکی از ملی‌پوشان تیم ما است. فائزی در تمرین‌ها خوب بود و به همین دلیل به او بازی دادم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس