Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به برنامه های ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد وگفت: برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر باید با رویکرد مردم محور برنامه‌ریزی و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اشاره کرد و افزود:  برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر باید با رویکرد مردم محور برنامه‌ریزی و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: در برنامه‌های اجرایی در دهه فجر باید نقش مردم در همه بخش‌ها برجسته شده و در همه برنامه‌ها موردنظر قرار گیرد. 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از ارائه خدمات ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های اشتغال، مسکن، فرهنگی  و حمایتی خبر داد و گفت: ایجاد  طرح‌های اشتغال جدید برای مددجویان تحت حمایت، واگذاری مسکن و اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس از برنامه‌های ویژه کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال است. 

صفری ابراز کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف است و دهه فجر فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه و بصیرت افزایی در حوزه انقلاب اسلامی و تبیین کارکردهای آن در بخش محرومیت‌زدایی است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌های اثربخش در حوزه محرومیت‌زدایی است.

مدیرکل امداد استان زنجان تأکید کرد: تبیین کارکردهای دستگاه‌های اجرایی کشور در مناسبت‌های مختلف تأمین‌کننده امنیت روانی و اجتماعی در جامعه است که یکی از ابزارهای نرم کمک‌کننده در برقراری امنیت کشور به شمار می رود.

صفری گفت: دستگاه‌های عضو کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی مسئولیت رسیدگی به اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه را بر عهده دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شعاعی با بیان اینکه در بحث بازآفرینی عمدتا دو رویکرد در کشور داریم که یکی از این رویکردها، رویکرد رایجی است که از طرف ستاد شرکت بازآفرینی نیز با هدف ایجاد مشوق لازم برای ساخت و تجدید بنای بافت‌های فرسوده پیگیری می‌شود، گفت: رویکرد این امر نیز آن است که هم بحث خدمات و هم بحث مخاطرات در آن دیده شود.

وی بابیان اینکه خروجی این رویکرد این است که به صورت کلی یا موضعی طرح‌هایی در این بافت‌ها اجرا می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه بستر زیرساختی موجود در این بافت‌ها وجود دارد اقبال بر این است که از بستر‌های موجود استفاده شود، اما چون زیرساخت‌ها عمر زیادی دارند مشکلاتی در آنها خواهیم داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در محلات هدف بازآفرینی شهری یک بخش مربوط به بافت فرسوده و یک بخش مربوط به بافت ناکارآمد است، افزود: در این زمینه باید تفکیک قائل شویم، زیرا بافت‌های ناکارآمد معمولا بافت‌هایی است که به لحاظ تفکیک و زندگی از دست حکمران خارج بوده و در طول ادوار گذشته سر و شکل گرفته است و معمولا محلاتی که به زورآباد‌ها معروف هستند این شکلی بوده‌اند.

شعاعی با بیان اینکه بافت‌های فرسوده نیز بافت‌هایی را شامل می‌شود که به لحاظ سابقه شهری در شهر‌های مختلف سابقه زیادی از زندگی در آن جا وجود دارد، گفت: عمر زیادی از بافت‌های فرسوده گذشته و معمولا در مراکز شهر قرار دارند و بافت‌هایی هستند که مردم شهر یک قرابت و یک همزاد پنداری با آن دارند.

وی با توضیح اینکه در بافت‌های فرسوده یک رویکرد این است که این بافت‌ها را با ضوابط و مسائل شهرسازی به روز کنیم، افزود: رویکرد‌های جدیدی که در کشور در حال اتفاق افتادن است توسعه گردشگری در این مناطق با اعطای تسهیلات و مشوق‌ها است که اگر درست اجرایی شود از طرح‌های بسیار خوب است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه درباره بافت‌های ناکارآمد مسائل مختلفی طرح موضوع می‌شود، گفت: از جمله این مسائل می‌توان به بحث‌هایی نظیر توانمندسازی و جابه‌جایی اشاره کرد که در مورد این بافت‌ها بررسی و مطالعات دقیق از اهمیت بسزایی برخوردار است و همچنین طرح‌هایی که آماده می‌شود حتما باید یک سیستم کارگزاری حتی در بافت‌های فرسوده نیز مستقر باشد، زیرا بخش‌های دولتی معمولا توان و فرصت کافی برای راهبری با تمام جزئیات نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است