Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - مادر محمد پیریایی جان باخته نفتکش ساچی گفت: محمد متواضع، صبور و مهربان بود و برای شهادت در راه اعتلای وطن و سربلندی ملت ایران تربیت شده بود.

فاطمه شجاعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمی توانم باور کنم 32 تن از فرزندان این مرز و بوم در دریای چین در میان آتش جان داده اند لذا همیشه منتظر ورود محمد خندان خودم می مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی ضمن تقدیر ازهمدلی و همدردی مردم بروجرد و حمایت های دولت اظهار کرد: مسئولان برای کاهش عمق این فاجعه تلاش خود را کردند.

** خواهر جان باخته ساچی: مادرم برای محمد آرزوها داشت
خواهر جان باخته حادثه نفتکش ساچی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ساچی، آروزهای مادرم برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی و دامادی محمد را به دل دریا برد.
مریم پیریایی افزود: امروز شاهد سوختن و پر پر شدن جگر مادری هستیم که فرزند خود را در نبود پدر با مشقت و سختی فراوان بزرگ کرد و امروزاین مادر پیر و دل شکسته توان آن را ندارد که تا دریا برود و شاخه گلی برای محمد به دریا هدیه کند.
وی در میان بغض های گلویش اظهار کرد: محمد از کودکی متواضع بود، هرگز با رفتار و سخنان خود کسی را نرنجاند و از وقتی خود را شناخت تلاش کرد روی پای خود بایستد.
خواهر جان باخته نفتکش ساچی گفت: او از دوران کودکی اهل نماز و تقوا، رعایت حلال و حرام بود و با داشتن هوش و استعداد بالا علاقه عجیبی به درس خواندن داشت.
وی افزود: محمد همیشه می گفت 'دریا خیلی مهربان است و مانند جاده ها نیست که قربانی بگیرد'.
پیریایی گفت: امروز تنها آرزوی خانواده های جان باختگان ساچی و مادرم این است که سرنشینان آن سالم از دریا بازگردند چراکه نمی توانیم باور کنیم عزیزانمان از دست رفته باشند.
وی ادامه داد: مسئولان و دولتمردان همه تلاش خود را برای نجات سرنشینان ساچی کردند و ملت نیز در غم از دست دادن این عزیزان سنگ تمام گذاشتند.
نفتکش سانچی 25 آذر 1396 خورشیدی بندر عسلویه را به مقصد کره جنوبی ترک کرد؛ این تانکرعصر 16 دی 1396 در حالی که حامل بیش از 130 هزار تن مواد سوختی و میعانات گازی با درجه اشتعال بالا بود، در نزدیکی سواحل چین بر اثر برخورد با کشتی باربری کریستال، آتش گرفت که 32 خدمه آن جان باختند و فقط پیکر بی جان سه تن از آنها پیدا شد.
سه تن از جان باختگان حادثه نفتکش ساچی اهل استان لرستان بودند که محمد پیرایی اهل بروجرد مهندس موتور این نفتکش بود.
6052/7273/3022
خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سوگ صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حرم مطهر حضرت معصومه (س) مسجد جمکران، آستان مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه و نیز مساجد و حسینه‌های سطح شهر امروز پذیرای خیل عزاداران و سوگواران شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بودند.
سفره کرم و اطعام خاندان جود و بخشش نیز امروز در بسیاری از نقاط شهر گسترده بود و خادمان اهل بیت با نوشیدنی و غذای تبرکی از عزاداران شهادت امام صادق علیه السلام پذیرایی می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • ایران در سوگ شهادت صادق آل محمد(ص)
  • در سوگ صادق آل محمد
  • عزاداری شهادت صادق آل محمد در گناباد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • عزاداری شهادت صادق آل محمد (ص) در قم
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم