Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-24@07:29:02 GMT

توبیخ و دستگیری این مدیر مدرسه بی رحم (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۷۲۵۹

توبیخ و دستگیری این مدیر مدرسه بی رحم (عکس)

توبیخ و دستگیری این مدیر مدرسه بی رحم (عکس)

 

دادستان جیرفت از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مدیر مدرسه شهید فاریابی خبر داد و گفت:مدیرخاطی پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شد.حسین سلامی اظهار داشت:پس از شکایت پدر دانش آموز به عنوان ولی قهری مبنی بر ایراد ضرب و جرح عمدی منجر به شکستگی استخوان بینی و پارگی لب فرزندش، بلافاصله رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایران ناز وی عنوان کرد:در همان تحقیقات اولیه دانش آموز به پزشکی قانونی معرفی شد و طبق نظریه پزشکی قانونی، شکستگی استخوان بینی و پارگی لب وی مشخص شد.وی گفت:بلافاصله تحقیقات میدانی از شاهدان عینی (دانش آموزان و سایر کارکنان مدرسه) آغاز و در نهایت مدیر مدرسه به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شد.

 

 

سلامی گفت:مدیر مدرسه در اظهارات اولیه خود پس از اقرار به موضوع و پشیمانی از رفتار خود، از اولیای دانش آموز عذرخواهی کرد.دادستان جیرفت همچنین خطاب به اولیای دانش آموز عنوان کرد:مرجع تظلم خواهی قوه قضائیه است و افراد باید برای احقاق حق به سیستم قضائی مراجعه کنند.سلامی گفت:تحقیقات نشان می دهد که از سوی مسئولان مدرسه و آموزش و پروش جیرفت هیچگونه تهدیدی علیه دانش آموز مبنی بر اخراج از مدرسه صورت نگرفته است.

 

این چنین ضرب و شتمی برای یک محصل بسیار سنگین و سخت است وی با بیان اینکه یکی از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه معلمان دلسوز هستند، گفت:حفظ حرمت و جایگاه معلمان ضرورت دارد و نباید خطای یک فرد را به پای یک مجموعه نوشت.

 

طبق قانون هرنوع آزار و اذیت کودکان ممنوع است وی یادآور شد:از آنجایی که بزه دیده صغیر سن بوده، طبق قانون حمایت از کودکان و نوجوانان مصوب 11 دی ماه 1381 هرنوع آزار و اذیت کودکان که موجب شود به آنان صدمه جسمانی یا روانی، اخلاقی وارد شود و سلامت آنها را به مخاطره بیاندازد ممنوع است.

 

وی گفت:پرونده در شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی است و پس از صدور کیفر خواست به دادگاه صالحه ارسال خواهد شد.شایان ذکر است پیش از این نیز آموزش و پرورش خبر از برکناری مدیر مدرسه از سمتش داده بود.

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ناصر ابو شریف در کیش اظهار داشت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی بیان داشت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت