Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) از رییس جمهوری برای توضیح درباره سخنرانی خود مبنی بر نقد پیامبر و ائمه اطهار تشکر کرد و گفت: ایشان آنچه را که مطابق با ضوابط اعتقادی شیعه است بسیار دقیق و جالب بیان کردند.

به گزارش ایرنا از مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، وی روز چهارشنبه در درس خارج خود اظهار داشت: ما روز یکشنبه نقدی بر کلمات ریاست محترم جمهوری داشتیم و واقعاً آنچه را که گفتیم از باب دغدغه‌ دین بود، از باب این بود یک طلبه وقتی ببیند یک حرفی به عنوان دین ولو ناقص زده بشود چه رسد به جایی که ظاهر کلام کاملاً خراب باشد وظیفه‌ شرعی‌اش هست که حق را ابراز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما در آن درس اشکال مطالب ایشان را با استدلال مطرح کردیم و منتظر عکس العمل ایشان بودیم؛ خوشبختانه عصر دیروز رییس جمهوری در سخنرانی خود آن مطلب را توضیح داده و آنچه را که مطابق با ضوابط اعتقادی شیعه است بسیار دقیق و جالب بیان کردند. در آن جلسه هم ما گفتیم ممکن است مقصود ایشان چیز دیگری باشد که الحمدلله معلوم شد مقصودشان همین بوده که دیروز بیان کردند.
آیت الله فاضل لنکرانی تصریح کرد: من کاری به مسائل جناحی و اختلافات سیاسی ندارم، اما از باب اینکه انصاف باید رعایت بشود، بنده به سهم خود از ایشان تشکر می‌کنم که این مساله را اصلاح کردند.
7401/ 6133/
تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار: عباسعلی نقی یان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست

حسینعلی حاجی‌ دلیگانی در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه حقوق کارگران و کارمندان با توجه به تورم نیاز به تجدیدنظر دارد، گفت: اگرچه شورای عالی کار براساس ماده 14 قانون کار مکلف است حقوق کارگران را اضافه کند، در این قانون آمده این افزایش حقوق باید براساس هزینه سبد خانوار باشد بنابراین درصورت استعلام میزان هزینه خانوار شامل مسکن، خوراک و پوشاک و... متوجه عدد قابل‌ملاحظه‌ای خواهیم شد که هیچ تناسبی با حقوق مصوب شده ازسوی شورای عالی کار برای کارگران ندارد، درواقع شورای کار به این مسئله توجه نکرده و حتی هزینه‌های مهمی همچون حق مسکن و پایه سنوات کارگر به افزایش اندک هم نداشته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان نیز مشمول قانون دائمی می‌شود، افزود: همچنین اگرچه افزایش حقوق کارکنان باید براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و موادی از قانون بازنشستگی و تامین اجتماعی صورت می‌گرفت اما مسئولان طبق قانون عمل نکردند اما اکنون نیز امکان اصلاح وضعیت کنونی و تجدیدنظر در اعداد در نظر گرفته شده برای حقوق کارمندان و کارگران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • آخرین جزئیات دریافت حقابه ایران از افغانستان در هیرمند | ویدئو