Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،رادفر در چهارمين جلسه كارگروه اجتماعي-فرهنگي آذربايجان غربي با اشاره به اهميت خدمت رساني به معلولان جامعه از متوليان امر خواست با تشكيل كميته اي نسبت به شناسايي مراكز پر تردد معلولان در اروميه و ديگر شهرستانها ابن مراكز و امكانات حمل و نقل عمومي مورد نياز معلولان را متناسب با وضعيت جسماني آنها مناسب سازي كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي همچنين از مسئولان بهزيستي آذربايجان غربي خواست به شناسايي معلولان مناطق محروم، فرهنگ سازي و اعتماد سازي جامعه معلولان به خدمات بهزيستي و توسعه ورزش معلولان اهتمام ويژه اي داشته باشند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مصوبه دولت در خصوص ارائه ارائه خدمات آموزشي و فرهنگي به جامعه عشايري از مسولان خواست در كنار آموزشهاي مدون براي عشاير از مباحث فرهنگي و ارائه آموزشهاي فني و حرفه اي براي عشاير غافل نشوند و در نظر داشته باشند كه هدف از اين آموزشها تقويت عشاير در زمينه شغلي آنهاست و بايد اين آموزشها متناسب با نيازهاي آنها باشد.

در اين جلسه مسئولان بهزيستي و امور عشايري استان گزارش مجزايي از وضعيت معلولان و عشاير و نحوه ارائه خدمات به آنها ارائه كردند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خدیجه معصومی، در آیین نکوداشت مصطفی قلی‌زاده‌علیار، نویسنده و پژوهشگر ارومیه‌ای که در سالن جلسات استاد شهریار اداره کل کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی برگزار شد، ضمن تبریک عملیات غرور آفرین فرزندان اسلام در مقابل جنایت‌های رژیم جعلی صهیونستی گفت: هنر انقلاب اسلامی متعلق به همه شیر مردان و شیرزنان بوده و تمام تلاش ما در اداره کل حمایت از هنرمندان است، چرا که ما در این سرزمین نیاز به ادب و هنر داریم.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: در کتابخانه‌های عمومی استان چند سالی است که محافل ادبی شکل گرفته که این محافل باید جریان‌سازی کنند و به پویانمایی و مانایی شعر متعهد باشند و در این راستا باید از ظرفیت تمام ارگان‌ها در این مورد کمک گرفته شود.

 

معصومی ادامه داد: باید مراسم نکوداشت ادبا را وقتی که در قید حیات هستند برگزار کنیم و مفاخر فرهنگی در قید حیات می‌توانند راه و روش زندگی کردن را به نسل امروزی نشان دهند که امر مهمی در ارتقا روحیه فرهنگی استان است و باید این مهم به یک اصل تبدیل شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد شعر که نوعی رسانه است، گفت: استاد قلی‌زاده‌علیار کتاب، شعر و ادبیات را به هم گره زدند و یکی از شخصیت‌های برجسته ادبیات استان است.

دیگر خبرها

  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • مادران روستایی صاحب سه فرزند آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند