Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن میرزایی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس ماده 22 قانون نظام صنفی و آئین نامه های مربوطه، نخستین تجربه انتخابات الکترونیکی اتحادیه صنفی در محل سالن اجتماعات شهید رجایی اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور اعضای هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان و نماینده استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این انتخابات با حضور 121 نفر از اعضای اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین برگزار و شرکت کنندگان با استفاده از صندوق های الکترونیک و به منظور انتخاب نمایندگان خود در هیات مدیره اتحادیه ، رأی های خود را به صندوق ریختند.
وی بیان کرد: پیش از این ، انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان به صورت سنتی برگزار می شد که این امر مشکلاتی را به همراه داشت .
میرزایی گفت: این دوره از انتخابات طی دو ساعت انجام شد و بلافاصله پس از رأی گیری ، آراء شمارش و نتیجه اعلام شد.
وی افزود: براساس شمارش آراء علی مهریزی، حمیدرضا ظفرقندی، حسینعلی مغاری حصاری، محمد اسماعیل رخیده و محمود بدیعی رستمی به عنوان اعضاء هیأت مدیره و غلامحسین دولو به عنوان بازرس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل شهرستان ورامین معرفی شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین تصریح کرد: از این به بعد ، کلیه انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان به صورت الکترونیک برگزار می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند