Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@19:44:20 GMT

هتل‌های کیش ۳۰ درصد ارزان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۷۴۵۶

صراط: رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: به منظور توسعه هر چه بیشتر گردشگری و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، قیمت هتل‌های این جزیره زیبا در دهه فجر ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش تسنیم، مسیح‌الله صفا بعد از ظهر امروز در نشسستی خبری با اعلام این خبر اظهار داشت: موضوع اسکان از جمله مهمترین موضوعات در هر سفری به ویژه در سفرهای تفریحی می‌باشد که بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور کاهش هزینه سفر به جزیره زیبای کیش که این روزها حال و هوای بهاری آن بی‌نظیر است، قیمت هتل‌ها در ایام دهه فجر 30 درصد کاهش می‌یابد.

رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش با تاکید بر اینکه این اقدام به منظور توسعه هر چه بیشتر گردشگری در این جزیره انجام می‌شود، گفت: برای جذب گردشگر باید تفریحات جذاب و نو آورانه داشته باشیم تا گردشگران در مقایسه با شرایط کشورهای اطراف، انگیزه‌ بیشتری برای سفر به کیش داشته باشند.

صفا با بیان اینکه جزیره زیبای کیش با توجه به بهره‌مندی از جاذبه‌ها و زیبایی‌های طبیعی و همچنین امکانات و مکان‌های تفریحی و تاریخی بی‌نظیر، همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد، اظهار کرد: جزیره کیش نیاز به اتفاقات نو در حوزه گردشگری دارد.

به گزارش تسنیم جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع است.

سالانه به طور متوسط بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت‌های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت گردشگری سلسله اقداماتی را با هدف تسهیل سفر و کاهش هزینه‌هاى تمام شده سفر به کیش با کمک و مشارکت تشک‌لهاى صنفى حوزه گردشگرى و هواپیمایی کیش آغاز کرده‌اند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری

بی بی فاطمه حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: در این جلسه از کمیسیون که مدیرکل اداره میراث فرهنگی حضور داشت خواهان برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران شد.

وی افزود: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده ها، اعلام آمادگی کرد.

حقیرالسادات ادامه داد: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوطه توجه شود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: همچنین در این جلسه همکاری میراث فرهنگی و شهرداری درخصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطر‌های احتمالی حفظ گردد.

حقیرالسادات در پایان گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان با مشارکت نهاد‌ها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم/ منظور: تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • کاهش سهم سفر برای اقشار کم درآمد
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند