Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعت هوایی در کشور باهدف کاهش تلفات جاده‌ای و کاهش بار آلایندگی هوا در سفرهای بین شهری کشور امری ضروری بوده و باید دولت زمینه را برای توسعه این بخش فراهم کند. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیماز مراغه، علی جلیلی عصر امروز در آیین برقراری مجددپروازهای فرودگاه سهند، بر ضرورت توسعه صنعت هوایی در فرودگاه های کشور تأکیدکرد و اظهار داشت: صنعت هوایی نقش مستقیمی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی داشته و ضروری است دولت زمینه را برای توسعه این حمل و نقل در کشور فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده مردم از سیستم حمل و نقل هوائی درسفرهای خود، اظهار کرد: استفاده مردم در سفرهای خود از سیستم حمل و نقل هوایی موجب کاهش آلودگی هوا و به‌ویژه کاهش آمار تصادفات جاده‌ای خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از مسافرت‌های هوایی علاوه بر کاهش هزینه و میزان تصادفات جاده‌ایرا کاهش و زمینه را برای کاهش بار آلایندگی هوا در استان‌های کشور به شدت کاهش می‌دهد.

جلیلی، تصریح کرد: تقویت صنعت هوایی در کشور ضروری بوده و اقدامات خوبی در این زمینه از سوی شرکت هواپیمایی کشور در کل فرودگاه‌ها در حال انجام است که این عامل می‌تواند مردم را به استفاده از سیستم حمل و نقل هوایی به جای زمینی تشویق کند.

وی اضافه کرد: سالانه در سفرهای زمینی حدود 330 هزار مجروح و 16 هزار فوتی ناشی از تصادفات جاده‌ای در کشور ثبت می‌شود که اگر مردم در سفرهای خود از حمل و نقل هوایی استفاده کنند این آمار در کشور کاهش خواهد یافت.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه فرودگاه سهند اظهار کرد: بازسازی سطوح پروازی و نوسازی تجهیزات ارتباطی و ناوبری از ضرورت‌های حیاتی در این مرکز فرودگاهی است.

جلیلی تصریح کرد:ضروری است جهت افزایش پروازها در این فرودگاه مردم منطقه در سفرهای خود از سیستم حمل و نقل هوایی به جای خودرو استفاده کنند.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم