Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@22:37:40 GMT

استعفای دسته‌جمعی در اعتراض به ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۷۵۰۹

کارمندان یک کمیته‌ مشورتی در سازمان پارک‌های ملی آمریکا که در دولت باراک اوباما توسط او منصوب شده بودند، با اعلام اینکه دولت دونالد ترامپ در دوره ریاست‌جمهوری خود عموما آنها را نادیده گرفته است، به طور دسته‌جمعی استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این کارمندان مستعفی، اعضای کمیته مشورتی سازمان پارک‌های ملی آمریکا هستند که در سال ۱۹۳۵ با پذیرش کنگره آمریکا تاسیس شد و هدف از آن مشورت دادن در موضوعاتی نظیر تعیین اماکن طبیعی و تاریخی در آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی ناولس، رئیس این کمیته اعلام کرد، از ۱۰ عضو این کمیته، هفت تن، از جمله خودش، دسته‌جمعی استعفا کردند.

ناولس گفت: این کمیته مدت‌هاست که به دنبال نشستی با رایان زینکه، وزیر کشور است اما تاکنون این درخواست پذیرفته نشده است.

رییس مستعفی کمیته مشورتی سازمان پارک‌های ملی آمریکا خاطرنشان کرد که این کمیته غیرحزبی، شامل اعضای جمهوری‌خواه نیز می‌شود.

او که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۲ فرماندار دموکرات ایالت آلاسکا بوده، روز دوشنبه نامه‌ای را به زینکه فرستاد تا این استعفای دسته‌جمعی را به او اطلاع دهد.

ناولس در یک گفت‌وگوی تلفنی گفت: اگر بیش از این ما را نادیده بگیرند، یک بیانیه عمومی منتشر خواهیم کرد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • روسیه تحقیقات درباره گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل