Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:02:50 GMT

برای قهرمانی در لیگ برتر حضور یافتیم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۸۱۷۳

برای قهرمانی در لیگ برتر حضور یافتیم

مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری گفت: در همان ابتدای فصل برای قهرمانی در لیگ برتر حضور یافتیم و مسابقات باقی مانده را با امید قهرمان شدن انجام می‌دهیم. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ استانها خوزستان نظرات

سپیدار بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در خصوص وضعیت تیم ملی حفاری در لیگ برتر تیراندازی کشور، اظهار داشت: هم اکنون عازم تهران هستیم تا در روز پنج‌شنبه 28 دی ماه و جمعه 29 دی ماه در هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته هشتم به مصاف تیم مقاومت می‌رویم که امیدوارم با آمادگی بچه‌ها بتوانیم در این مسابقه پیروز شویم هر چند که این تیم رقیب سختی است.

مربی تیم تیراندازی ملی حفاری اضافه کرد: همچنین در هفته نهم لیگ برتر تیراندازی با تیم نظام مهندسی قم مسابقه می‌دهیم که با تلاشی که بچه‌ها از خود نشان می‌دهند به پیروزی در مقابل این تیم نیز خیلی امیدوار هستیم.

وی حریف تیم تیراندازی ملی حفاری در هفته دهم لیگ برتر را تیم نزاجا معرفی کرد و گفت: اگر مقابل این تیم هم پیروز شویم قهرمانی ما مسجل خواهد شد.

بختیاری با تاکید بر شرایط خوب تیم تیراندازی ملی حفاری خاطرنشان کرد: در اول فصل تیم نوسان زیاد داشت ولی رکوردها خوب شد که امیدواریم در مسابقه فردا مقابل تیم مقاومت نتیجه خوبی بگیریم.

وی با اشاره به بازی مقابل نزاجا گفت: هفته آینده بازی سرنوشت سازی داریم که اگر به پیروزی برسیم قهرمانی ما در لیگ برتر مسجل می‌شود.

مربی تیم تیراندازی ملی حفاری تاکید کرد: در همان ابتدای فصل برای قهرمانی در لیگ برتر حضور یافتیم و مسابقات باقی مانده را با امید قهرمان شدن انجام می‌دهیم.

وی در ادامه سخنان خود به معرفی اعضای تیم تیراندازی ملی حفاری پرداخت و عنوان کرد: پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، محمدرضا فلیوش، محمدحسین کریمی، مهدی ایوبی، سعید رحمتی و علی مهدی‌پور در رشته تفنگ فعالیت دارند.

احمدی ادامه داد: همچنین وحید گل‌خندان، مرتضی دانا، ابراهیم رحیمی‌سنگری، خالد ابلغی‌پور، ابراهیم ایوبی و ابوالفضل رشیدی نیز در رشته تپانچه در تیم تیراندازی ملی حفاری حضور دارند.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی