Web Analytics Made Easy - Statcounter

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گزارشی از فعالیت‌‌های شعب این مؤسسه گفت: اسماء سلطانی، قرآن‌آموز شعبه شهرری این مؤسسه رتبه اول را در رشته سه جزء دبستان حمزه سیدالشهدا(ع) در منطقه ۱۶ کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ردوی یک روزه ویژه قرآن‌آموزان دوره روخوانی این شعبه نیز روز گذشته، 26 دی‌ماه برگزار شد.


وی با اشاره به خبری از شعبه امام صادق(ع) دو این مؤسسه، ادامه داد: قرآن‌آموزان بزرگسال این مؤسسه به اردوی زیارتی حضرت امامزاده صالح(ع) اعزام شدند.
روحی با اشاره به خبری از شعبه اندیشه، بیان کرد: حافظان دختر و پسر خردسال این شعبه موفق به حفظ جزء 29 قرآن کریم شدند که مدرک پس از اخذ آزمون و کسب حد نصاب لازم، به آنها اعطا شد.


مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن اظهار کرد: سومین همایش سبک زندگی اسلامی با سخنرانی عزیزی و با همکاری برخی از شعب استان البرز، ویژه قرآن‌آموزان شعب برپا شد.
وی بااشاره به فعالیت شعبه رسالت بانوان بزرگسال، عنوان کرد: آزمون درون شعبه جشنواره کشوری طیبات ویژه بانوان، امروز، 27 دی‌ماه با قضاوت مربیان مؤسسه در این شبه برگزار شد.


روحی بیان کرد: همچنین سفره شکرگزاری به منظور اتمام دوره روخوانی قرآن کریم در مقطع خردسالان شعبه لرزاده برپا شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه

جایگاه ملی دانشگاه تهران در ویرایش ۲۰۲۴ میلادی «سکیمگو» بدون تغییر، در برابر ویرایش پیشین این نظام رتبه‌بندی، مانده و پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دوم شده است.

به گزارش ایسنا، نخستین هدف آزمایشگاه «سکیمگو» از انتشار سیاهة دانشگاه‌های برتر، نه رتبه بندی مؤسسه ها، بلکه ارائۀ یک ابزار فراگیرِ علم سنجی برای سیاست‌گذاران، مؤسسه ها، و مدیران پژوهشی است. از این رو، آن‌ها می‌توانند برون‌داد‌های پژوهشی خود را تحلیل و ارزیابی کنند و راه‌هایی برای بهبود بیابند.

رتبه بندی «سکیمگو» از فراگیرترین نظام‌های رتبه بندی جهانی مؤسسه‌های آموزشی، پژوهشی، و بهداشتیِ دولتی، و خصوصی در جهان به شمار می‌رود. پژوهش، نوآوری، و تأثیر اجتماعی سه بُعدی هستند که ۲۰ سنجۀ کلیدیِ ارزیابی مؤسسه‌ها را در این نظام پوشش می‌دهند.

بهترین امتیاز دانشگاه تهران در ابعاد گوناگون ارزیابی این نظام رتبه‌بندی در بعد «پژوهش» به دست آمده که در آن در جایگاه ۲۹۰ جهان جای گرفته است. بعد «پژوهش» در این نظام رتبه‌بندی به دنبال سنجش برون‌داد‌های پژوهشی دانشگاه است. شمار انتشارات دانشگاه (که یکی از پژوهشگران دانشگاه در اثری پدیدآور نخست باشد)، شمار انتشارات در پایگاه «اسکوپوس»، همکاری بین‌المللی، انتشارات با کیفیت، میزان استنادها، و انتشارات دسترسی آزاد از سنجه‌های کلیدی برای اندازه‌گیری این بعد هستند.

افزون بر رتبه‌بندی کلی/ فراگیر، «سکیمگو» مؤسسه‌ها و دانشگاه‌های جهان را از دیدگاه موضوعی نیز ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند. بر پایۀ ویرایش تازۀ نظام رتبه‌بندی موضوعی «سکیمگو» در سال ۲۰۲۴ میلادی، دانشگاه تهران در زمینه‌های «بازرگانی، مدیریت، و حسابداری»، «علوم جوی» و «مهندسی معماری» جایگاه نخست خاورمیانه، در زمینه‌های «جنگلداریم، «زمین‌شناسی»، «مهندسی عمران و سازه»، «مهندسی صنایع و تولید»، «مهندسی مکانیک» و «جغرافیا، برنامه‌ریزی و توسعه» رتبه دوم خاورمیانه و در زمینه‌های «علوم فضا و سیاره‌شناسی»، «اقتصاد، اقتصادسنجی و امور مالی» و «ساختمان و ساخت‌وساز» رتبه سوم خاورمیانه را به دست آورده است.

بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ این رتبه‌بندی، دانشگاه تهران در دو زمینه علمی «بازرگانی، مدیریت و حسابداری» و «مهندسی معماری» جزو ۵۰ دانشگاه اول جهان قرار دارد.

آزمایشگاه «سکیمگو» در ویرایش سال ۲۰۲۴ میلادی نام ۱۹۷ مؤسسۀ ایرانی (از بخش‌های دولتی، بهداشت، آموزش عالی، و خصوصی) را در میان مؤسسه‌های برتر جهان آورده است. بر پایه این سیاهه، دانشگاه «علوم پزشکی تهران» در جایگاه نخست ملی و ۴۵۲ جهان جای گرفته است. در ویرایش پیشین این نظام، ۱۹۴ مؤسسة ایرانی در میان برترین‌های جهان جای گرفته بودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، بر پایۀ گزارش سال ۲۰۲۴ میلادی نظام رتبه‌بندی جهانی «سکیمگو» «Chinese Academy of Sciences» پیشتاز است و «Ministry of Education of the People's Republic of China»، «Centre National de la Recherche Scientifique»، «Harvard University»، «University of Chinese Academy of Sciences»، «Tsinghua University»، «Harvard Medical School»، «Zhejiang University»، «Helmholtz Gemeinschaft»، و «Google International LLC» در جایگاه دوم تا دهم جهان هستند.

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه
  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد