Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، يورش نظاميان صهيونيست به مناطق مختلف قدس اشغالي و کرانه باختري اشغالي ادامه دارد.
گزارشگر شبکه تلويزيوني المنار در گزارشي گفت شب و روز از آرامش در مناطق قدس اشغالي و کرانه باختري خبري نيست و درگيري ها بين جوانان فلسطيني و نيروهاي اشغالگر همين که در يک منطقه فرو مي نشيند، در منطقه ديگري شعله ور مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنگام تلاش دهها صهيونيست براي حمله به منطقه عزون در شرق قلقيليه در شمال کرانه باختري، درگيري هايي بين نيروهاي اشغالگر و جوانان اين منطقه رخ داد. آنها در برابر صهيونيستهايي که يورش آورده بودند ايستادگي کردند. نيروهاي اشغالگر نيز به سوي جوانان نارنجکهاي اشک آور شليک کردند که به مصدوميت شماري از جوانان منجر شد. اين در حالي است که نيروهاي صهيونيست به عمد برق اين منطقه را نيز قطع کردند.
نظاميان صهيونيست همچنين به اردوگاه العيده در شمال بيت لحم و منطقه تقوا در جنوب اين شهر و اردوگاه العروب در شمال شهر الخليل و شرق نابلس و طولکرم و نيز به عجه در جنوب جنين و اردوگاه امعري در رام الله يورش بردند.
صهيونيستهاي شهرک نشين در شهرک راموت، لاستيک تعدادي از خودروهاي فلسطينيان را در روستاي بيت عتسه در شمال غربي قدس اشغالي پنجر کردند و روي آنها شعارهاي نژادپرستانه نوشتند.
آنها پيش از اين نيز روي ديوار مساجد شعارهاي نژاد پرستانه نوشته بودند و تعدادي از خودروها را در همين منطقه سوزانده بودند.
نيروهاي پليس اشغالگر صبح امروز به تندروها اجازه دادند در صحنهاي مسجد الاقصي آئينهاي يهودي را به جاي آورند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان ساعتی قبل گزارش دادند که معترضان صهیونیست موسوم به حریدیم (یهودیان تندور) مسیر ورودی منطقه بنی براک را در اعتراض به قانون ملحق شدن به ارتش بسته اند.

بر اساس این گزارش، عناصر پلیس رژیم صهیونیستی نیز اقدام به متفرق کردن معترضان صهیونیست با استفاده از خشونت کرده است. این اعتراضات در مسیر شماره چهار نزدیک تل آویو انجام شده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: پلیس دست کم چهار معترض را در این منطقه بازداشت کرده است.

پیش از این «یائیر لاپید» رییس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که عناصر موسوم به حریدیم (یهودیان تندرو) در سن خدمت باید به ارتش ملحق شوند.

وی افزود: ارتش اسراییل در حال حاضر به این مساله نیاز دارد.

این در حالی است که «اسحاق یوسف» خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی در سخنانی تهدید آمیز تاکید کرده بود: اگر کابینه اسراییل ما را مجبور کند که به ارتش بپیوندیم همگی این منطقه را ترک خواهیم کرد.

پیش از این «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که لایحه قانون نظامی که احزاب موسوم به حریدیم به دنبال تصویب آن هستند باعث وقوع درگیری‌های خطرناک در اراضی اشغالی خواهد شد.

کد خبر 6095287

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست