Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیا محتشمی امروز در گفت‌وگو با فارس در مشهد اظهار‌ داشت: همسرم بعد از 15 سال خدمت به سرمهندسی ارتقای درجه پیدا کرد و نزدیک به دو سال به عنوان سرمهندس نفتکش در حال خدمت بود.

همسر شهید فرید محبی سرمهندس ناوبری شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه فرزندی ندارد، افزود: محبی 17 سال در سفر و در سال حداقل 7 تا 8 ماه در دریا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محتشمی با اشاره به اینکه شغل همسرش پرخطر بود‌، گفت: به جز یک مورد که در کشتی دچار حادثه شد تاکنون هیچ سانحه‌ای با این ابعاد برایش اتفاق نیفتاده بود.

وی با بیان اینکه حادثه ساعت 1.5 صبح به وقت ایران اتفاق افتاد و از همان ساعات اولیه به تهران برای اطلاع از وضعیت همسرم مراجعه کردیم، اظهار‌ کرد: این حادثه باورکردنی نیست و ابهامات زیادی در ان وجود دارد که باید شفاف‌سازی شود. چرا کشور چین و سایر کشورها در کمک‌رسانی کوتاهی کردند؟ چرا تکاورها دیر اعزام شدند؟ چرا اطفای کشتی از روز پنجم شروع شد؟ چرا وزیر خارجه کشور ما دیر اقدام کرد و تنها به یک تسلیت اکتفا کردند؟

محتشمی با گله از شهرداری مشهد در خصوص اختصاص ندادن حتی یک بنر برای تسلیت و دلگرمی به خانواده‌ و بازماندگان این عزیزان اضافه‌کرد: از مسوولین مشهد تاکنون فقط معاونت امور بانوان استانداری برای تسلیت آمدند اما در شهر شیروان خیابانی به نام شهید اختصاص دادند. همچنین از روز اول نماینده شیروان پیگیر این حادثه بود که از وی نیز به خاطر پیگیری‌هایی که انجام دادند تشکر می‌کنم.

همسر شهید فرید محبی درباره خواسته‌های خود از مسوولین کشوری‌گفت: اولین خواسته ما این است که تفحص‌ها انجام و پیکر آنها را تحویل دهند چرا که من هنوز باور ندارم همسرم شهید شده است.

وی‌افزود: دومین خواسته ما این است که این حادثه را با مدرک برای همه شفاف‌سازی کنند و یک بار از زبان مسوول مربوط نه آقای ربیعی که وزیر کار و رفاه هستند بلکه وزیر نفت، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این قضیه توجیه و جلوی شایعات را هم بگیرند. پول کشتی را بیمه می‌دهد اما 17 سال طول می‌کشد فردی مانند فرید محبی تحویل جامعه داده شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه