Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - مربي تيم تراکتورسازي تبريز گفت: فردا بازي مهم و دشواري پيش رو داريم که کسب سه امتياز اين بازي از نان شب هم براي تراکتورسازي و شهر تبريز واجب تر است.

به گزارش ايرنا، عليرضا پژمان در نشست خبري قبل از بازي دو تيم تراکتورسازي و سايپا از هفته بيستم ليگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسليت به بازماندگان حادثه نفتکش سانچي افزود: از هواداران مي خواهيم پشت سر تيم باشند و به دور از حواشي اتفاق افتاده همچنان از تيم خودشان حمايت کرده، يار دوازدهم تيم تراکتور سازي بوده و سکوهاي ورزشگاه را پر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پژمان با اشاره به موقعيت تيم تراکتورسازي در جدول ليگ برتر فوتبال، بيان کرد: اگر نتوانيم سه امتياز بازي فردا مقابل تيم سايپا را کسب کنيم همچنان در رده هاي پايين جدول خواهيم ماند ولي اميدواريم با حضور و حمايت هواداران پرشور تيم تراکتورسازي و رسانه هاي جمعي پيروز ميدان باشيم.
مربي تيم سرخ پوشان تبريز يادآور شد: چون تمرينات تيم همزمان با نشست خبري بوده لذا آقاي مجتبي حسيني الآن سر تمرينات تاکتيکي بازيکنان هستند در ضمن همان طور که مجتبي حسيني از اول با تيم بوده و نفرات تيم را بخوبي مي شناسد در اين برهه زماني در کنار تيم بوده و مربي اول تيم مي باشد.
وي در پاسخ به اين سوال که مربي داخلي براي تيم بهتر است يا مربي خارجي، عنوان کرد: فعلا کسب سه امتياز بازي فردا از همه چيز مهمتر مي باشد تا اينکه سرمربي نهايي تيم تراکتورسازي داخلي يا خارجي باشد.
پژمان از اميد عاليشاه و فاخر تهامي به عنوان بازيکنان مصدوم تيم تراکتورسازي در بازي فردا مقابل تيم سايپا نام برد.
وي همچنين در مورد دروازه بان برزيلي جذب شده در نيم فصل دوم تيم تراکتورسازي گفت: اوي در بازي قبل مقابل تيم نفت تهران کارت آي تي سي خود را دريافت کرده بود ولي بنا به تشخيص سرمربي وقت روي نيمکت نشست.
مدير رسانه اي تيم تراکتورسازي نيز در خصوص پيگيري باشگاه براي جذب سرمربي جديد از کشور ترکيه نيز با بيان اينکه اطلاع رساني شفافي صورت نمي گيرد اذعان کرد: بدليل اينکه اين نوع اطلاع رساني ها در روند مذاکره با گزينه هاي سرمربي عنوان شده، تاثير نامطلوبي مي گذارد لذا حتي در کانال هاي رسمي و سايت باشگاه تراکتورسازي هم اطلاعي داده نشده است و هر وقت به مرحله عقد قرارداد برسد از طريق سايت رسمي باشگاه اعلام مي شود.
جواد پاينده ادامه داد: البته هيات مديره باشگاه تمايل به جذب سرمربي خارجي دارد و همزمان به طور موازي با چند نفر مذاکره انجام مي گيرد.
وي در پاسخ به اين سوال که احتمال اينکه مجتبي حسيني به عنوان سرمربي تيم انتخاب شود، وجود دارد، افزود: تا به حال روي گزينه داخلي مذاکره اي نشده است و حسيني از اين مورد استثنا نيست و همان طور که گفتم باشگاه روي گزينه خارجي تاکيد دارد.
سرمربي تيم سايپا بدليل تاخير پرواز نتوانست در اين نشست خبري حاضر شوند.
ديدار دو تيم تراکتورسازي و سايپا فردا پنجشنبه از ساعت 14 و 30 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.
تيم تراکتورسازي با کسب 21 امتياز در رده يازدهم و تيم سايپا با 28 امتياز در رده هفتم ليگ برتر فوتبال جام خليج فارس قرار دارند.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزيزي راد
9853/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون