Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:32:31 GMT

خداحافظی احساسی لئو مسی با رونالدینیو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۹۱۲۸

لیونل مسی، ستاره 30 ساله بارسا متنی احساسی در مورد خداحافظی رونالدینیو در صفحه رسمی خود نوشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، آغاز دوران درخشش ستاره ای به نام لیونل مسی تقریبا با دوران افول رونالدینیو در بارسا همزمان شد و حالا ستاره آرژانتینی بلوگرانا از خاطرات شیرین با رونالدینیو سخن گفته و از او به خاطر رفتارش تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لئو مسی در صفحه خود نوشت: "همانطور که همیشه گفته ام چیزهای زیادی از تو آموخته ام و برای آنچه در ابتدای ورودم به رختکن بارسیلونا برای راحت تر شدن شرایطم انجام دادی همیشه سپاسگزار تو خواهم بود.

 

خوش شانس بودم که خاطرات زیادی را با هم تقسیم کردیم و من از این بابت بسیار خوشحالم زیرا تو علاوه بر اینکه در بازی کردن با توپ فوق العاده بودی، انسان بسیار خوبی نیز بودی که این مهم ترین نکته است. حتی حالا که تصمیم به خداحافظی گرفتی، فوتبال لبخند زیبای تو را فراموش نخواهد کد؛ برای تو بهترین ها را آرزو می کنم رونی."

 

تیم ملی برزیل برزیل رونالدینیو لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟

دستمال کاغذی که یک سند گرانبهاست و ارزش آن 300 هزاریورو است.

طرفداری | شخصی که واسطه امضای قرارداد لیونل مسی و بارسلونا روی یک دستمال کاغذی بود، با به حراج گذاشتن این سند ارزشمند در برابر اتهامات وارده از خود دفاع کرده است.

به گزارش رلوو، در دنیای پر زرق و برق ستارگان فوتبال، هر چیزی که به بزرگان این رشته پرهیجان و سودآور مرتبط باشد، می‌تواند ارزشمند و خاص تلقی شود. از جمله این موارد، یادگاری‌ها و اسناد مربوط به دوران ابتدایی فعالیت حرفه‌ای آنهاست. در این میان، دستمالی که در سال ۲۰۰۰ برای امضای اولین قرارداد حرفه‌ای لیونل مسی با بارسلونا استفاده شده بود، از این قاعده مستثنی نیست. این دستمال که زمانی فقط یک تکه کاغذ ساده بود، اکنون به خاطر امضای مسی و ارزش تاریخی‌اش، قیمتی معادل ۳۰۰ هزار یورو پیدا کرده است.

دعوای حقوقی بر سر یک دستمال کاغذی

مالکیت این دستمال ارزشمند، اخیراً موضوع یک دعوای حقوقی بین هوراسیو گاجیولی، ایجنت سابق مسی و جوزپ ماریا مینگلا، مدیر استعدادیابی بارسلونا شده است.گاجیولی که واسطه معامله اولین قرارداد مسی با بارسلونا بود، این دستمال را در خانه حراج بونهامز به معرض فروش گذاشته است. اما مینگلا مدعی است که این دستمال متعلق به هر دوی آنها و همچنین کارلس رکساچ، مدیر فنی وقت بارسلونا است. او خواهان این است که این دستمال در موزه بارسلونا نگهداری شود.

گاجیولی این ادعاها را متناقض و نادرست خوانده و می‌گوید که مینگوئلا فقط به دنبال جلب توجه و ارتقای جایگاه خود در رسانه‌ها از طریق این حراج است. او همچنین تأکید می‌کند که مالک این دستمال بوده و مینگلا هرگز آن را از او درخواست نکرده است.

ادعای عجیب مینگلا

مینگلا در اظهاراتی عجیب، گاجیولی را راننده خانواده مسی خوانده است. گاجیولی در پاسخ به این ادعا گفت:

من برای شغل رانندگان احترام زیادی قائلم. خوشحالم که مینگلا گفت که من راننده خانواده مسی بوده‌ام،  اگرچه لحن او توهین‌آمیز بود و باید عذرخواهی کند. اما این درست نیست. من راننده آنها نبودم.

ابعاد تاریخی این سند گرانبها

این دستمال فقط یک شیء ارزشمند  نیست، بلکه یادآور اولین قدم‌های لیونل مسی در مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ است. حفظ و نگهداری از این دستمال می‌تواند به عنوان بخشی از تاریخچه این ورزش محبوب تلقی شود. وضعیت این پرونده در حال حاضر در دادگاه پیگیری می‌شود و هنوز مشخص نیست که چه کسی مالک نهایی این دستمال تاریخی خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود