Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@07:17:08 GMT

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۹۲۳۲

به گزارش فارس، در پی انتصاب مرتضی شهیدزاده مدیرعامل سابق بانک کشاورزی به عنوان رئیس هیات عامل و مدیرعامل صندوق توسعه ملی، امروز در حکمی از سوی مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، روح‌الله خدارحمی به عنوان مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد.

وی جایگزین مرتضی شهیدزاده شده است.

خدارحمی سوابقی همچون ریاست اداره بررسی اقتصادی بانک کشاورزی، مدیر امور ارتباطات و تجهیز منابع بانک کشاورزی، عضویت هیات مدیره پست‌بانک، عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران و عضویت هیات مدیره بانک کشاورزی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدارحمی ضمن برخورداری از سابقه فعالیت پژوهشی در معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در فاصله سال های 73-1371 کارشناس دفتر آموزش عالی و تحقیقات سازمان برنامه و بودجه بوده و از سال 1373 به عنوان کارشناس اداره کل بررسی‌های اقتصادی و برنامه ریزی به بانک کشاورزی پیوست.

وی در فاصله سال های 1374 تا 1385 به عنوان رئیس اداره کل بررسی های اقتصادی و برنامه ریزی و همچنین مدیر امور تجهیز منابع به فعالیت در این بانک ادامه داد.

خدارحمی همچنین از سال 1385 به مدت 4.5 سال به عنوان عضو هیات مدیره در پست بانک ایران و در فاصله سال های 1389 تا پایان سال 1393 عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران بوده است.

وی از ابتدای سال 1394 مجددا به بانک کشاورزی پیوست و تا این تاریخ عضو هیات مدیره این بانک بوده است.

خدارحمی همچنین در طول سال های فعالیت در بانک صادرات به عنوان عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت‌های ملی انفورماتیک، شاپرک، انرژی سپهر و شرکت بیمه سرمد همکاری کرده است.

روح الله خدارحمی متولد سال 1338 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی است.

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری