Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه ملوان بندر انزلی گفت که این باشگاه به پرداخت ۷۵ هزار دلار به دروازه‌بان سابق ملوان محکوم شده، اما این باشگاه شرابط مطلوبی از لحاظ مالی تجربه نمی‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهران نصیری درباره پرونده شکایت پاشنکو، دروازه‌بان سابق مولداویایی ملوان بندرانزلی از این باشگاه اظهار داشت:

وقتی بازیکن خارجی به تیم‌های ایرانی می‌آید، نوع قرارداد با او باید با قرارداد بازیکنان ایرانی متفاوت باشد، چون بازیکنان خارجی به فیفا متصل هستند و می‌توانند حق خود را از کنفدراسیون جهانی فوتبال بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشنکو از ملوان شکایت کرده و نامه او به باشگاه ارسال شده است. باید پیگیری کنیم و ببینیم چه اقداماتی در این خصوص باید انجام شود.

مهران نصیری با اشاره به شرایط مالی بد باشگاه ملوان ادامه داد:

باشگاه ملوان به پرداخت ۷۵ هزار دلار در این پرونده محکوم شده است که باید آن را بررسی کنیم. او در دو مرحله از ما شکایت کرده است. در مرحله اول او از ملوان شکایت کرد و سپس به باشگاه بازگشت. پس از اینکه ملوان را ترک کرد، دوباره به فیفا شکایت کرد که این ۷۵ هزار دلار به شکایت اول او مربوط است.

سرپرست باشگاه ملوان بندر انزلی در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه پرونده دیگری هم به خاطر بدهی به بازیکنان یا مربیان خارجی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد:

دراگان اسکوچیچ هم در فدراسیون فوتبال پرونده‌ای دارد که هنوز نامه‌ای در این خصوص برای ما ارسال نشده است. اکنون باشگاه از لحاظ مالی شرایط مطلوبی را تجربه نمی‌کند. وگرنه با طلبکاران جلسه‌ای برگزار کرده و به تعهدات باشگاه عمل می‌کردیم.

مهران نصیری با بیان اینکه مبلغی از قرارداد اعضای تیم ملوان با تلاش نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی پرداخت شده است، تصریح کرد:

بازیکنان ما مدت زیادی بود پولی نگرفته بودند که بخش کوچکی از قرارداد آنها پرداخت شد. اعضای کادر اداری باشگاه هم مدت زیادی است که مبلغی از باشگاه دریافت نکرده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌.   به گزارش عصر خبر؛ اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، گفت: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقای صدیقی! به شعور مردم احترام بگذارید و به جای "مظلوم نمایی و غفلت غفلت گفتن" به پرسش اصلی پاسخ دهید ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده