Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مصدومیت کمال کامیابی‌نیا در استخر اتفاق تلخی بود که برانکو ایوانکوویچ را بیش از هر کس دیگری عصبانی کرد.

مرد کروات این عصبانیت خود را در نشست خبری امروز خود هم نشان داد و در بخشی از صحبت‌های خود به نکته مهمی هم اشاره کرد. او صراحتا گفت که کمال با این کارش بیشترین ضربه را به خود زد و باعث شد تیم ملی را هم از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حرف برانکو خیلی معنا‌دار بود و او به نوعی آینده هافبک تیمش را در تیم ملی پیش‌بینی کرد.

از این صحبت برانکو می‌توان این برداشت را کرد که او پیش‌بینی کرد که کی‌روش نام کمال را از بین گرینه‌های خود برای جام‌جهانی حذف کند. برداشتی که کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

برانکو خودش مربی تیم ملی بوده و می‌داند که کی‌روش از مدت‌ها قبل اکثر نفرات تیمش را برای جام‌جهانی مشخص کرده و اگر در چند پست هم تردید داشته باشد در همین یکی دو ماه به گزینه نهایی خود می‌رسد.

بازیکنی مثل کامیابی‌نیا برای حضور در لیست نهایی تیم ملی باید با امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی اکبر ایمانی رقابت کند و با توجه به این قضیه 20 درصد شانس حضور در لیست نهایی کی‌روش را داشت. با توجه به مصدومیت اخیر کمال از ناحیه کتف (محلی که چند ماه پیش آن را جراحی کرده بود) او برای بازگشت به شرایط ایده‌ال قبل شاید نزدیک به دو ماه زمان داشته باشد. در این مدت مسلما تیم ملی خیلی از برنامه‌های خود را پیش برده و کمال برای رقابت با رقبای آماده‌آش به نوعی باید از صفر شروع کند.

جدا از این مسئله هیچ تضمینی نیست که او در صورت آمادگی دوباره در پرسپولیس فیکس شود چرا که برانکو حسابی از وی دلخور است و احمد نوراللهی نیز آماده است تا جای خود را در خط هافبک پرسپولیس محکم کند. محسن ربیع‌خواه هم آن قدر بازیکن مورد علاقه برانکو است که با نظر او جایش را به کمال ندهد.

جمله امروز مرد کروات در مورد آینده کمال مبنی بر اینکه او خیلی‌ چیزها از جمله تیم ملی را هم از دست داد فقط یک معنی می‌تواند داشته باشد و اینکه او جام‌جهانی را هم از دست داد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک