Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@12:09:45 GMT

اظهارات طارمی در مراسم معارفه اش

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۹۷۴۵

به گزارش وانانیوز، 

مهدی طارمی در مراسم معارفه‌اش در باشگاه الغرافه قطر گفت:  از باشگاه بزرگ پرسپولیس به قطر آمده‌ام روزهای خیلی در این تیم داشته‌ام و از اینکه شرایطی را فراهم کردند تا من بتوانم به الغرافه بیایم از همه آنها ممنون هستم. باید از همه مسئولان باشگاه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم تیم الغرافه به دنبال اهداف بزرگی در فوتبال است من به اینجا آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم و الغرافه هم به من کمک کند. چرا که می‌خواهم به اهداف خوبی برسم. خوشحالم که اینجا هستم  و باید از سفیر ایران در قطر تشکر کنم که به مراسم معارفه من آمد.

طارمی تصریح کرد: بدون شک دوستی بین دو کشور ایران و قطر در آمدن من به الغرافه تأثیر داشت. خوشبختانه در قطر مثل ایران احساس راحتی می‌کنم چرا که از لحاظ امنیت و آرامش اینجا شرایط خوبی دارم و امیدوارم که شرایط خوبی هم در این تیم داشته باشم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات شدیدالحن نماینده اسرائیل در شورای امنیت علیه ایران: ماشه را فعال کنید!

نماینده اسرائیل در شورای امنیت مدعی شد:حمله دیشب ایران یه اسرائیل یک اقدامی بود که کل منطقه را می توانست به جنگ بکشاند. ایران به زودی به قابلیت هسته‌ای دست خواهد یافت.به امضا کنندگان برجام می‌گویم مکانیزم ماشه را همین امروز فعال کنید همه تحریم‌های ممکن را درباره ایران وضع کنید.ما امروز نیاز داریم چرچیل‌ها رهبر جهان باشند نه چمبرلین ها. ما در محاصره نیروهای نیابتی ایران هستیم. ما حق قانونی داریم که انتقام بگیریم؛ ما قورباغه در آب جوش نیستیم، ما ملتی از شیرها هستیم و ما خاموش نمیمانیم. ما از آمریکا و دیگر شرکای خود که کنار ما بودند تشکر می کنیم.شورای امنیت باید ایران را محکوم کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران |
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه
  • اظهارات شدیدالحن نماینده اسرائیل در شورای امنیت علیه ایران: ماشه را فعال کنید!
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد