Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ آسوشيتدپرس گزارش داد: کميته بانکداري سناي آمريکا براي دومين بار به جروم پاول نامزد دونالد ترامپ رئيس جمهور اين کشور براي رياست آتي خزانه داري فدرال اين کشور راي داد.
­اين راي تاييد روز چهارشنبه و به صورت صوتي اجرا شد. علت برگزاري مجدد راي گيري، حضور نداشتن همه اعضاي کميته سنا در جلسه اعلام نامزدي پاول در سال گذشته ميلادي بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دوره رياست جنت يلن، رئيس کنوني خزانه داري فدرال روز سوم فوريه پايان مي يابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد

یک مقام رسمی آمریکا به سی‌ان‌ان گفت: رئیس‌جمهور این کشور در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که ساعاتی بعد از حمله ایران به اسرائیل انجام شد، تصریح کرد که واشنگتن در هرگونه اقدام احتمالی اسرائیل در واکنش به حملات ایران مشارکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا بدون ذکر نام وی گزارش داد که جو بایدن این موضوع را بطور صریح در تماس تلفنی ساعات پیش خود با بنیامین نتانیاهو، با وی مطرح کرده است.

بایدن اگرچه بار دیگر بر تعهد آمریکا برای حمایت از اسرائیل تاکید کرده اما تصریح او مبنی بر اینکه آمریکا در اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران بعد از حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی مشارکت نخواهد کرد، قابل تأمل است.

به گزارش ایمنا، مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از حمله موشکی و پهپادی گسترده علیه رژیم صهیونیستی، به آمریکا هشدار داده بودند که هرگونه دخالت آمریکا در این جنگ، می‌تواند به هدف قرار گرفتن مواضع و پایگاه‌های این کشور در نقاط مختلف منجر شود.

همچنین پیشتر مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا هشدار داده بودند که اگر می‌خواهد آسیبی نبیند، بهتر است خود را کنار بکشد و در دام نتانیاهو نیفتد.

شبکه خبری ان بی سی آمریکا نیز در گزارشی، نوشت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در محافل خصوصی ابراز نگرانی کرده که بنیامین نتانیاهو در تلاش است آمریکا را به نحوی عمیق‌تر وارد درگیری‌هایی گسترده‌تر کند.

در این گزارش شبکه خبری ان بی سی، آمده است: به گفته سه نفر از افراد آشنا به اظهارات جو بایدن رئیس جمهور (آمریکا)، وی به طور خصوصی ابراز نگرانی کرده است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل تلاش می‌کند پای ایالات متحده را عمیقاً به یک درگیری گسترده‌تر بکشاند.

کد خبر 744284

دیگر خبرها

  • رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد
  • به وقت مرزبانی از ریال و پرتاب سنگ به خزانه داری آمریکا
  • آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا خواستار تصویب فوری بسته کمکی برای رژیم صهیونیستی شد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • ترامپ: رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست!
  • سفر مقام ارشد حزب کمونیست چین به کره شمالی