Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پرسش های بالا بخشی از آزمون تشخیص سلامت روان و سنجش سلامت حافظۀ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بود و پس از انجام این آزمایش، پزشک کاخ سفید اعلام کرد او مشکل روانی ندارد.

رونی جکسون، پزشک ترامپ گفت ترامپ توانسته در جریان چکاب فیزیکی سالانه خود، به همه این پرسش‌ها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جکسون اعلام کرد: «فکر نمی‌کنم او از نظر بالینی مشکلی داشته باشد. با توجه به تجربه من، رئیس جمهور تیز هوش و در صحبت کردن ماهر است.»

تیم پزشکی کاخ سفید برای سنجش وضعیت سلامت ترامپ تست «ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺷﻨﺎﺧﺘﻰ ﻣﻮﻧﺘﺮﺍﻝ» (MoCA) را انتخاب کرده بود؛ شیوه‌ای که برای تشخیص احتمال از دست دادن حافظه و توانایی تفکر روشن که گاهی پیش از زوال عقل پیش می‌آید، طراحی شده است.

از جمله سوالاتی که در آزمون ۳۰ گزینه‌ای (MoCA) وجود دارد این است که آزمون‌شونده نام حیواناتی مانند شیر و کرگدن را زیر عکس‌های آنها بنویسد، یک کپی از شکل مکعبی که در پرسشنامه وجود دارد بکشد، پنج کلمه را به خاطر بسپارد و تکرار کند و چند عدد را به ترتیب و سپس برعکس بشمارد.

پزشک کاخ سفید می‌گوید دونالد ترامپ به خوبی توانسته است از عهده این تست برآید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 4-0 وست هم)

دانلود (10.4MB)

دیگر خبرها

  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • محققان عنوان می کنند؛ نقش موثر رژیم غذایی گیاهی برای سیگاری ها
  • رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است
  • گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)
  • گل نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 4-0 وست هم)
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی