Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > شهری - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در واکنش به انتقادات مطرح شده در یادداشتی که در اختیار کانال شهر قرار داد به شبهات مطرح شده پاسخ داد.

سیدرضا صالحی امیری در نامه‌ای درباره حواشی بوجود آمده درباره دوشغله بودنش پس از انتخاب به ریاست کمیته ملی المپیک،‌ در نامه‌ای نوشت: «آمادگی دارم به احترام افكارعمومي داوطلبانه و صادقانه و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری را به جوانان حوزه فرهنگ و هنر واگذار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ریاست کمیته ملی المپیک افتخاری است و شغل محسوب نمی‌شود.

مشروح این نامه را در زیر بخوانید؛

دوستانه و برادرانه به همه منتقدین عزیز چند نکته را یادآوری می‌کنم:

۱) از ایجاد فضای نقد و نقادی در کشور که از ابتدا شعار و وعده ما به مردم بود و کماکان نیز به آن عهد وفاداریم، تشکر می‌کنم.

۲)بر اساس اساسنامه، ریاست کمیته ملی المپیک در ایران افتخاری بوده، شغل محسوب نمی‌شود و مانند بیش از 180 کشور جهان یک جایگاه سیاسی بوده و هست، ولی دبیرکل به‌عنوان مدیر اجرایی از میان مدیران جامعه ورزشی انتخاب می‌گردد. هدف این کار ارتقای جایگاه کمیته در سطح ملی و جلب و جذب امکانات برای تقویت ورزش قهرمانی کشور است.

۳)تصدی این پست هیچ‌گونه منع قانونی نداشته و مغایرتی با مسئولیت اجرایی ندارد. اینجانب نیز بر اساس همین منطق و رویه کاندید شدم. (آقایان محلوجی، کلانتری و هاشمی‌طبا هم‌زمان با تصدی وزارتخانه و سازمان، ریاست کمیته المپیک را نیز بر عهده داشتند)

۴) اساساً سرمایه اجتماعی ما در دولت و شهرداری، جوانان بوده و هستند. اینجانب از ابتدا پیشتاز زمینه‌سازی برای حضور جوانان و زنان در عرصه مدیریتی بوده و هستم؛ و عمیقاً معتقدم که باید راه را برای آنان باز کرد. عملکردم در طول دوره مدیریت نیز شاهدی بر این مدعاست.

۵) کار در شهرداری امری خطیر، دشوار و پرچالش می‌باشد و حضور جوانان عزیز که انگیزه، جسارت و خلاقیت بالایی دارند در این حوزه، می‌تواند کشور را به قله توسعه و تعالی برساند.

۶) در حال حاضر هیچ اصراری بر ماندن در پست معاونت اجتماعی و فرهنگی ندارم و آمادگی دارم به احترام افكارعمومي داوطلبانه و صادقانه این پست را به جوانان حوزه فرهنگ و هنر واگذار نمایم تا بتوانند به کمک شهردار فرهیخته و شورای منتخب مردم این بار سنگین را به مقصد و مقصود برسانند.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
دوستدار شما
سید رضا صالحی امیری

۴۷۴۷

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرژرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد