Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@18:01:04 GMT

مهران مديري مجري هفت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۹۸۵۸

مهران مديري مجري هفت شد

خبرگزاري آريا - مدير گروه اجتماعي شبکه سه سيما از انتخاب مديري براي اجراي برنامه «هفت» خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، مدير گروه اجتماعي شبکه سه سيما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص ويژه برنامه‌هاي دهه فجر اين شبکه گفت: مطابق سال‌هاي گذشته برنامه «هفت» مروري به جشنواره فيلم فجر امسال خواهد داشت که شامل بررسي 22 فيلم، 2 مستند، فيلم کوتاه و يک انيميشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: گروه توليد برنامه «هفت» از مدت‌ها پيش تلاش کردند با تمرکز بر آثاري که از خروجي جشنواره بيرون مي‌‌آيد گزارش‌هاي خوبي را براي مردم تهيه کنند.
ناصر کريمان در خصوص شايعاتي پيرامون انتخاب رضا رشيدپور و يا مهران مديري براي اجراي برنامه «هفت» عنوان کرد: «هفت» به دليل اينکه برنامه مهمي در رسانه است مي‌توان آن را حوزه تعاملي بين مخاطب و سينما از منظر تلويزيون دانست و مورد توجه مجموعه رسانه‌هاي مکتوب است و براي اينکه تيراژ بهتري داشته باشند و مخاطب بيشتري جذب کنند به گمانه‌زني‌ها، شايعات و موارد مختلف مي‌پردازند.
وي تصريح کرد: شبکه سه با هماهنگي و تاييد معاونت سيما مهران مديري را براي اجراي برنامه هفت انتخاب کرد و خوشبختانه ايشان انجام اين مسئوليت مهم را پذيرفتند. اما آنچه پيش از اين، اخباري منتشر شده بود مبني براي انتخاب رشيدپور براي اجراي هفت تا الان چنين بحثي مطرح نبوده چراکه ايشان مسئوليت برنامه سنگين و پرمخاطب «حالا خورشيد» در شبکه سه سيما را برعهده دارند.
کريمان در خصوص ميزان دستمزد مجري برنامه «هفت» گفت: هنوز برنامه «هفت» را برآورد نکرده‌ايم و دستمزد مجري مشخص نيست؛ به همين خاطر بيشتر مسائل حاشيه‌‌اي است. اين موضوع يک حوزه کارشناسي دارد و مجموع نظارت مديريتي در داخل سازمان، بخش خصوصي و حوزه تهيه‌کنندگان سينما، براي سرمايه‌گذاري تصميم مي‌گيرند. اولين رکن ما در برنامه‌سازي جذب مخاطب، آرمان‌ها و اهداف نظام است و در اين چارچوب‌ها به يک جمع‌بندي مي‌رسيم؛ بنابراين هر هزينه‌اي که پرداخت مي‌شود با مصلحت سازماني تطبيق خواهد داشت.
وي درباره ويژه برنامه «حالا خورشيد» در ايام دهه فجر اظهار داشت: «حالا خورشيد» برنامه روتين شبکه است و سعي شده با در نظر گرفتن فضاي روتين برنامه به دستاوردها و پيشرفت‌هاي مختلف جمهوري اسلامي که در سال 96 ممکن است توسط دولت افتتاح شود، بپردازد و روي بالندگي و شکوفايي در کشور تمرکز رسانه‌اي داشته باشد.
مدير گروه اجتماعي شبکه سه سيما با اشاره به ديگر برنامه‌هاي دهه فجر بيان کرد: سوال‌هايي که براي مسابقه روتين «جدول» طراحي شده پيرامون تاريخ انقلاب و مباحثي که مي‌تواند جريان‌ساز باشد. همچنين مستند «روزهاي سرنوشت» که در مدت دو سال در حال توليد است به 10 واقعه مهمي که همزمان با پيروزي انقلاب اسلامي اتفاق افتاده مي پردازد و به صورت مستند بازسازي خواهد شد.
کريمان در ادامه صحبت‌هايش در خصوص برنامه‌هاي نوروز شبکه سه در سال 97 اظهار داشت: در جمع‌بندي و طراحي دو الي سه طرح داشته‌ايم و عزيزاني که سابقه طراحي برنامه‌هاي نوروزي داشته‌اند طرح خود را به گروه ارائه کرده‌اند. امسال همانند سال‌هاي گذشته برنامه «سه ستاره» نخواهيم داشت و ويژه برنامه‌اي را از شنبه 27 اسفند ماه تدارک ديده‌ايم که تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت و در روز 29 اسفند ويژه برنامه صدا و سيما به مدت 8 ساعت پخش مي‌شود.
مدير گروه اجتماعي شبکه سه سيما در پايان گفت: تحويل سال 97 همزمان با شهادت امام هادي (ع) است و به همين منظور تدارک ويژه‌اي را با عنوان پرداختن به زندگي و سلوک اين امام خواهيم داشت. همچنين مسابقه‌اي در خصوص زندگي امام هادي (ع) در نظر گرفته شده که در اين ويژه برنامه پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  مستند «بازی اختاپوس» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش و ساعت ۱۷ روز بعد نیز تکرار می شود.
این مجموعه ده قسمتی درباره شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان‌الاقصی است.
مستند «مرزهای مقاومت» تا جمعه ساعت 19:15 از شبکه مستند پخش و ساعت 10 روز بعد بازپخش می شود .
تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ و جنگ این رژیم با کشورهای عربی نظیر مصر، لبنان، سوریه و اردن موضوع این مجموعه است.
همچنین فردای روشن هر روز ساعت 12:20 از شبکه تهران پخش می شود. حمایت از کسب و کارها در صنوف مختلف رویکرد این برنامه است.
و نیشدارو شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود. بررسی کتابها، مجلات و متون ادبی طنز با نگاهی به مسائل سیاسی و اجتماعی روز موضوع این برنامه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین