Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@15:40:23 GMT

ضربات ایستگاهی تماشایی جونینیو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۹۹۴۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این کلیپ برای شما ضربات ایستگاهی تماشایی جونینیو ستاره برزیلی و سابق تیم فوتبال لیون فرانسه را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما ضربات ایستگاهی تماشایی جونینیو ستاره برزیلی و سابق تیم فوتبال لیون فرانسه را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونینهو پرنامبوسانو (به پرتغالی: Antônio Augusto Ribeiro Reis Jr.) هافبک اهل برزیل است که در شهر ریسیف و در تاریخ ۳۰ ژانویهٔ ۱۹۷۵ به دنیا آمده است.

جونینهو پرنامبوسانو در تیم‌های فوتبال Sport Club do Recife ،واسکو دوگاما، لیون، باشگاه ورزشی الغرافه، واسکو دوگاما و باشگاه فوتبال نیویورک رد بولز سابقهٔ حضور دارد. این بازیکن همچنین حد فاصل سال‌های ۱۹۹۹ – ۲۰۰۶ برای، تیم ملی فوتبال برزیل به میدان رفته است

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!

به گزارش همشهری آنلاین، تولید سیم شارژ با ابتدایی‌ترین وسایل موجود، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد؛ البته به شرط آنکه سیم‌ها استاندارد باشند و آسیبی به دستگاه‌های شما نزنند!

در ویدئوی زیر ، نحوه ساخت سیم شارژ را در یک کارگاه مشاهده بفرمایید.

بیشتر بخوانید:

رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان کد خبر 846126 برچسب‌ها کامپیوتر - تبلت‌ موبایل تولید کنندگان

دیگر خبرها

  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم
  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم