Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:41:51 GMT

تصاویر سریالی که از امشب پخش می‌شود + تیتراژ با صدای چاوشی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۰۴۴۴

تصاویر سریالی که از امشب پخش می‌شود + تیتراژ با صدای چاوشی

‍‍‍‍‍‍

سریال ۵۰ قسمتی «سایه‌بان» ـ کاری از برادران محمودی ـ امشب ( ۴ آذر ماه) روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی خوانده است.

به گزارش ایسنا، این مجموعه که با خط محوری جوانمردی و همدلی جوانان شکل گرفته، توسط سعید دولتخانی و جمشید محمودی نوشته شده است.

از بازیگران این مجموعه می‌توان به امین تارخ، هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی، با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، محمد عمرانی و با هنرمندی کامران تفتی و آناهیتا افشار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می شود در رگ های شان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان ...»

«سایه‌بان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها در همان ساعت خلاصه قسمت‌های گذشته این سریال مرور خواهد شد. علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی بازپخش این سریال را می‌توانند در ساعات یک نیمه شب، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ مشاهده کنند.

تیزر «سایه‌بان» را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز، ۲۸ فروردین و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت زمان، ۲۴ مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متأثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 6080152

دیگر خبرها

  • شلیک پدافند در پی مشاهده شئ مشکوک در آسمان تبریز
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • بازگشت به جنگ در سایه
  • ۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند