Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@05:23:12 GMT

حمله استقلالی‌ها به پیج وینفرد شفر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۰۶۷۳

گویا شفر تصمیم گرفته رحمتی را در بازی بعدی استقلال فیکس بگذارد.به گزارش بلاغ، استقلال تهران در ادامه رقابت های لیگ به مشهد می رود تا با پدیده بازی کند. خبر رسیده در این مسابقه شفر تصمیم گرفته مهدی رحمتی را در ترکیب استقلال بگذارد تا این بازیکن برای دیدار حذفی آماده شود! با انتشار این خبر امروز هواداران استقلال به پیج وینفرد شفر حمله کردند و به این مربی گفتند باید سید حسین حسینی را بازی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر اگر چنین تصمیمی بگیرد، در شرایطی این کار را کرده که حسین حسینی رکورد کلین شیت لیگ برتر را شکسته است. قاعدتا هر مربی دیگری باشد حسینی را بازی می دهد ولی گویا شفر تصمیم گرفته رحمتی را بازی دهد. 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)