Web Analytics Made Easy - Statcounter

شناسایی  یک کارگر و راننده سرویس در یکی از شرکت‌های منطقه شاهین شهر و پلمپ ۲۳ واحد صنفی متخلف از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر یود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری دو سارق که از یک شرکت تولیدی در شهر مورچه خورت ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقت کرده بودند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رجبعلی مختاری گفت: به دنبال اعلام شکایت مدیر یک شرکت تولیدی فعال در شهرک صنعتی مورچه خورت مبنی بر ناپدید شدن تعدادی از اقلام و وسایل موجود در شرکت مذکور موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند یکی از سارقان را که کارگر شرکت بود شناسایی و دستگیر کنند که فرد دستگیر شده به سرقت ۵۰۰ میلیون ریال اموال از شرکت با همکاری راننده سرویس اعتراف کرد .

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده و مرگ عابر در شهرستان کاشان خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابری پیاده در بلوار راوندی مطلع و جهت بررسی به موضوع اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی ،عابر که خانمی ۴۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی تخطی ازسرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله تیغ برش خارجی به ارزش ۳میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمد حسین باباکلانی در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان "شهرضا" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۵۰کارتن تیغ برش خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف که در این زمینه خودرو و محموله توقیف شدند.

کشف ۱۳ خودروی سرقتی کمتر از ۲۴ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و سارقان و کشف ۱۳ خوروی مسروقه خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت: ماموران پلیس اصفهان در راستای طرح ضربتی و جامع مبارزه با سرقت در سطح شهرستان اصفهان موفق به کشف ۱۳ دستگاه خودروی مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

وی افزود: پلیس اصفهان با توان عملیاتی و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس به طور شبانه روز اقدام به برقراری امنیت مطلوب می کنند.

یاردوستی گفت: همه نیروهای ضربتی و گشتی ‌های پلیس با اجرای این طرح جامع که از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود خار چشم مخلان نظم و امنیت هستند.

خرده فروش مواد مخدر مالخر اموال مسروقه بود

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی ودستگیری فردی که علاوه بر خرید و فروش مواد مخدر ، مالخر اموال مسروقه نیز بود خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یکی از ساکنان شهرستان خمینی شهر علاوه بر خرید و فروش مواد مخدر در زمینه خرید اموال مسروقه نیز فعالیت دارد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه متهم بازرسی کردند که ۲۰۰ گرم هروئین و ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف کردند.

پلمپ ۲۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از بازدید و نظارت پلیس بر واحد های صنفی و پلمپ ۲۳ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدحسن اسماعیلی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی اظهار داشت : در همین راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس طی ۷ روز گذشته از ۸۷۴ واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : تعداد ۲۳ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و برای ۳۸ واحد اخطاریه پلمپ صادر شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • استرداد ۵۰۰ میلیون ریال وجه مسروقه به مالباخته در نیکشهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند